In bezit en gespeeld. Krijg een nostalgisch gevoel van en dan heb ik het vooral over de moeilijkheidsgraad. Het kan ook zijn dat ik het niet meer gewend ben. De game zoals hierboven al staat beschreven mooi en sfeervol.
aah who cares of het een exclusive is of niet kan iemand ducktales remastered al downloaden? als ik op de game search zie ik de game staan met de prijs.. klik ik er echter op zie ik alleen de trailer als downloadbaar staan
Ha nuwerkt het wel! weet iemand trouwens, ik heb nog 1100 xbox punten hoe kan ik die gebruiken en het resterende met mn CC betalen? want als ik nu druk opbetalen krijg ik de volledige som....
Nice and check! Laatst Flashback gedownload je krijgt er ook de oude versie bij is wel cool. Althans als je de oude versie hebt gespeeld back in 1993? Hij was maar 800, 9.95€,.. kan er niet zo 1, 2, 3 aan wennen dat de points weg zijn. Chop!!
IEMAND INTERESSE IN WAT GAMEPLAY VAN ASCEND? Dan upload ik wat. Het eerste half uur van de game (excl character creation) edit: WAT EEN ENTHOUSIASME ... Jullie wisten vast dat ik het hoe dan ook ging uploaden!
Defense Grid of ilomilo... ...of wachten tot Trials Evolution, Mark of the Ninja, of Super Meat Boy weer een keertje in de aanbieding gaan.