Ja, ik ben er wel van gecharmeerd. Dankzij de 3DS ben ik weer gaan naar Nintendo toe gegaan en heb ik een Wii U gehaald. Ik speelde nl alleen nog maar op mijn 3DS, de PS3 en 360 werden bijna niet meer aangeraakt.
Die game heb ik (nog) niet Moet nog zoveel games uitspelen, momenteel Luigi . Overigens is de game ervaring gewoon heel anders met een 3DS als je het vergelijkt met de Vita. Het heeft echt die Nintendo charme, echt leuke toffe ''unieke'' IPs. Waarschijnlijk schaf ik binnen een jaar ook een Wii U aan alleen maar om die Nintendo games. Iets wat je toch echt alleen maar kunt vinden op de Nintendo consoles.
3DS is inderdaad heel erg anders vergeleken met de vita. Begon eerst met de wii, maar al snel toen ik een ps3 kreeg was nintendo vergeten. Terwijl ik op mijn oude ds bleef spelen. Vita heb ik sinds de release, maar merkte toch wel dat ik de nintendo games mistte. Ook de voornaamste reden waarom ik een wiiu heb gehaald. 3Ds heeft me nooit evht weten te boeien, de nintendo games zouden leuk zijn maar meestal na 1x uitspelen had ik het wel gezien en zou hij dus in de kast belande. Maar iedereeen was zo hypee over animal crossing, en heb ac op de ds zelf toen ook helemaal kapot gespeeld. De andere games op de 3ds zijn voor mij dus ook aardig en zeker leuk om een keer te spelen maar niet "de" reden tot aanschaf van een 3ds.
ligt het nou aan mij of is die batterij zo snel leeg. of game ik te veel..ha ha. in het vooruitzicht van een vakantie waar ik heel wat uurtjes moet gaan vliegen, zijn er ook beteren batterijen te koop? of een reserven?
Uhm volgens mij is de baterij duur van je 3DS ongeveer 5-6 uur als je ermee gamed. Maar de batterij gaat een stuk sneller leeg als je wifi/streetpass ding aan hebt staan zit een knopje rechtsboven aan de zijkant volgens mij, om die uit te zetten zodat ie stopt met zoeken. Toen ik daar achterkwam en uit kon zetten scheelde het wel wat uurtjes in doorgamen. En volgens mij scheelt het ook als je in 2D/3D speelt.
Had een 3ds. Kutding. Kraakt overal, enorm kut onfragiel kloteding. Weinig gevoel ook voor de XL, daarnaast beide DSsen in t verleden scharnieren kapot. Dus komt u maar met die 2ds.
Zit zelf een beetje te kijken voor een XL en 2DS, maar vind het design van een 2ds echt een afknapper samen met het gevoel dat het scherm erg klein lijkt.
De grote van het scherm van de 2DS is wel prima volgens mij, je mist alleen de 3D functionaliteit en natuurlijk kun je hem niet dicht klappen wat ik persoonlijk zeer chill vind.
Hmmm de schermgrootte is volgens mij vergelijkbaar met de normale 3ds, maar vind de XL denk toch fijner door het grote scherm en vind het dichtklappen ook wel wat hebben. Heb hier nog de DS Phat leggen, en hij werkt gewoon nog goed, geen problemen met kapotte scharnieren ofzo. Dsi is ook nog niet kapot gegaan, dus vind het altijd wel gek hoe het andere mensen niet lukt om hem heel te houden.
http://www.nintendo.nl/Acties/Anima...w-Leaf-Verwelkom-een-vriend-actie-789519.html Heeft iemand toevallig zon code? Zit er sterk aan te denken een 3DS XL aan te schaffen voor de nieuwe Pokemon en dit zou me wel over de streep trekken.
Niemand die zon code heeft? Wil er best een financiele compensatie of Xbox 360 game tegenover stellen, jammer om zon code onbenut te laten.
XL is noodzakelijk toch? Zat zef ook te kijken naar een normale 3ds aangezien die nu in de aanbieding is bij bartsmit voor €135.
Ik heb van de week FreakinDell mijn code gegeven, als het goed is zou hij dan een nieuwe code kunnen aanvragen. PM hem zou ik zeggen, misschien wil hij je helpen.
Het enige wat me eigenlijk niet aanstaat aan de 2DS zijn de kleine schermen. Die kunnen echt niet meer. Maar een XL is me weer veels te massive.
3DS is in de aanbieding bij Bartsmit voor €135, gaat woensdag 18 sept in. Net zo duur als de 2ds. Maar waren de schermen op de 3ds niet net zo groot als op de 2ds?