[PC] Football Manager 2013

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 nov 2012.

1. Seh

Seh Guest

Kan gebeuren, heeft iedereen wel eens. Wedstrijden met 20 schoten vs 5 schoten en toch de boot in gaan, soms een paar potten achter elkaar. Maar zolang je de betere partij bent gaat het vanzelf beter normaal gesproken.

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Vaak krijg ik meldingen dat ik wel domineer. Maar hoe kan ik het beste anticiperen op meldingen als: de Vrij levert de bal vaak in, Langeballen komen vaak niet aan, of: we houden de bal moeilijk in de ploeg

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zo na 4 jaar bij Nottingham Forest gezeten te hebben gevraagd om coach te worden van Arsenal, eindelijk weg bij dat team haha. Heb ik mijn eerste jaar daar de Championship gewonnen en het seizoen daarna de Capital One Cup gepakt, hierna alleen nog maar rond de 6de tot 12de plek gepakt. Erg lastig om Europees voetbal te pakken met clubs als Liverpool die makkelijk 50miljoen per jaar uitgeven. Ben benieuwd hoe Arsenal gaat.

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Okee zit met een probleem. ik heb een nieuwe laptop, waarbij ik steeds kon spelen op maximale snelheid, en de computer prestaties waren ook maximaal.

Alleen toen ik net opstartte waren mijn prestaties nogmaar 2,5 ster en snelheid 1,5 !

Hoe zou dit kunnen? ik heb niks met mn laptop gedaan... ik run steam alleen nu in windowed mode

Deel Deze Pagina