ja maar met de juiste timing kan je een snellere dribbel fabriceren schijnt, is mij nog niet geluk iig kom vanavond anders ff in de pesholland party, dan kan die gast het aan je uitleggen
De framerate is op de ps3 af en toe om te huilen idd. Vooral in het strafschopgebied. Dat moet er wel uit bij de full game uiteraard. Ben benieuwd of t ook zo is op de 360.....
Vanavond nog even demo van pes en fifa spelen, vergelijken en dan maar de knoop doorhakken hoor. Bedankt Konami, jullie hebben het mij moeilijk gemaakt
Nee, geen frameproblemen op de 360. Vorig jaar en eervorig jaar wel, maar nu is die ziekte blijkbaar overgebracht op de PS3...
Zo, toch weer voor PES dit jaar. Kan ook niet anders als trouwe PES fan. Wat een game. Ligt het aan mij of kan je dit 'nextgen' noemen? Ik had alleen een vraagje. Is het zo dat je nu met Master League van club kan switchen tijdens je carrière als coach? En hoe lang duurt het ongeveer nadat het spel uit is voordat de eerste option file beschikbaar is?
Vorig jaar was de eerste option-file er na een week of 2 geloof ik. Wel zijn de shirts nu volgens mij van een hogere resolutie.... We zien het wel. Ik vermaak me nu zelfs al met de demo. Hele de hele middag zowat gespeeld. Ook een vette wedstrijd opgenomen (al zeg ik het zelf), waar je goed kunt zien hoe vet het er allemaal uitziet. Of te wel, al komt die option file pas na een maand... I don't care Ik vermaak me wel met de teams die er wel inzitten.
Nee, ik niet, maar van vorig jaar weet ik dat dat per TV verschillend kan zijn. Ik weet ook dat het altijd in vorige jaren met de release versie verholpen is.
Afgaande op vorig jaar heeft het te maken met de manier waarop de demo is gecomprimeerd. Een volledige versie hoeft niet gecomprimeerd te worden en dus heb je er daar geen last van.
Ik heb een paar potjes gespeeld: + Keepers zijn sterk verbeterd. + Je kunt helemaal je eigen spel creëren, opbouwen enz enz + Mooie animaties +sfeer fantastisch Speelt echt lekker ben zeer verrast, hoop op vele mooie uren met de echte game. Ik hoop dat multiplayer ook goed gaat werken - Had de gezichten mooier verwacht. - replays niet goed uitgewerkt/te traag Waar is het manueel keepen gebleven?
Heb ik een andere demo? Ik wil niet tegendraads of vervelend zijn, maar vond het dus echt bagger spelen... Wordt weer geen footie voor mij dit jaar denk ik. Misschien ben ik de games de afgelopen jaren gewoon echt te frustrerend gaan vinden.
Vind het ook erg bagger spelen. Komt deels denk ik dat ik FIFA gewend ben. Straks nog maar een paar keer opstarten en kijken of het leuker ga vinden, maar denk dat ik weer voor FIFA ga veel meer snelheid zit erin. En de menu van PES 14 is echt om te huilen, zo lelijk ingedeeld en vormgegeven.
Nu mijn eerste potje aan het spelen dus kan nog niet echt oordelen, maar de graphics zijn wel echt vreselijk. Dat kan gewoon niet meer anno 2013.