Hallo mede GTA5fans,
Ik heb meer dan 3 maanden geleden bij wehkamp GTA5 CE besteld, zo'n 2 maanden geleden liet wehkamp me weten dat deze was omgezet naar een SE, dit bericht las ik echter gisteren pas.
Ik wil hierbij graag even reageren op hetvolgende bericht uit topic VIII
Toen ik de mail van wehkamp gisteren las, keek ik meteen of er nog ergens een GTA5 CE verkrijgbaar was, de enige 2 webshops waar ze nog verkrijgbaar waren volgens tweakers waren dixons en mycom. Ik geloofde die beschikbaarheid niet helemaal, dus ik had naar zowel dixons als mycom gebeld. Eerst belde ik mycom, zij konden mij melden dat je wel nog pre-orders kon plaatsen voor de CE maar dat ze er niet zeker van waren of ze nog bezorgd konden worden, aangezien er al 141 pre-orders stonden en ze maar 100 CE's binnen zouden krijgen.
Vervolgens belde ik dixons en ook hier kreeg ik te horen dat er al 141 pre-orders stonden en ze er maar 100 binnen zouden krijgen. Deze medewerker van dixons wist mij echter te melden dat als ik nu zou pre-orderen de CE niet meer zou krijgen.
Daarna heb ik toch bij zowel dixons als mycom een CE besteld om de kans te vergroten dat ik er toch nog een krijg.
Edit: ik heb vanmiddag een sms gekregen van mycom dat de order goed ontvangen is. Betekend dit dat de bestelling geaccepteerd is en ik zeker ben van een exemplaar? Weet iemand dit toevallig?
Raoul, een mede GTA 5 fan
Laatst bewerkt: 12 sep 2013