Gelukkig had ik besloten het met gold te betalen ipv echt geld. Maar dan nog. 200 gems is een hoop gold wat ik nu bespaard had kunnen hebben. Net 2x een dye pack bij de laurel vendor gekocht. Qua waarde zat er niet veel soeps tussen behalve de Gold dye. 1G50. Nu nog beslissen of ik het verkoop... Zo een mooie kleur is het niet, maar mijn 'gotta catch 'em all' mentaliteit weigert het te verkopen.
Dus geen taart voor jou! Ik had eerst alleen de titel en trailer van het nieuwe event gezien. Dus ben toch maar eens gaan kijken voor de verdere info. Ik weet nog steeds niet wat het verder inhoudt, wat het 'event' gedeelte is, maar dit is natuurlijk goed nieuws: De Megadestroyer was al lastig genoeg , maar mooi dat de rest is aangepakt. Ik heb vooral de draken vaak gedaan, en hoewel het leuk en spectaculair bleef, uitdagend was het niet. Je kon eigenlijk een level 2 char net zo goed gebruiken, door die veilige plekken waar je kon staan (vooral bij Shatterer en in mindere mate bij Jormag) Is er overigens geen easy manier om aan backitems te komen die ik kan gebruiken voor die fancy skins die je krijgt met events als deze? Volgens mij zijn ze niet via de TP te krijgen. ...en als loot vind ik ze eigenlijk nooit. Ik weet wel dat je rond level 30 in het verhaal een back item krijgt, maar er moeten toch meer manieren zijn? Wings of the Sunless Earn this ominous new animated back item by waging war against Tequatl the Sunless!
Karma vendors die beschikbaar zijn na completen temple events. Lvl 80 exotic back items voor 42k karma. Hoe gaat het eigenlijk met jullie craften? Heb op het moment weapon, armor, leatherworking, jeweling en cooking op 400. De rest hangt rond de 150 maar omdat ik geen mats koop via TP maar zelf alles wil verzamelen gaat het niet zo snel.
Ik heb cooking en tailoring op level 400. Twijfel nu tussen weapon of leatherworking (eigenlijk heb ik daar de spullen al van maar ik ben een beetje klaar met armor crafting )
Ahh, dank je! Ik kon me al niet voorstellen dat er verder geen manier zou zijn om aan back items te komen. Eindelijk een reden om eens naar Orr te vertrekken. Mijn hoogste crafting level is 140 ofzo.
Ik haat het alas ik een disconnect krijg tijdens een event. Ok, ik haat het altijd maar als het tijdens een event is krijg ik niet de XP/karma etc ervoor als ik terug inlog.
huh kijk eens wat mijn moeder en zusje samen besteld hebben. voor hunzelf, niet voor mij! Spoiler Jaarkalender Schilderijdinges. Ingelijst, glas ervoor Behoorlijke kutfoto's, maar goed. lol, ik ben vereeuwigd.
Haha, je moest iets op de voorkant zetten, dus dan is dat geen slechte keuze! En ik wilde bijna serieus vragen welke andere game. ik kijk meer uit naar het nieuwe event dan naar die andere game.
Soms. Soms niet. Er lijkt geen vast tijdstip voor te zijn. Dan was het om 18:00, dan 20:00, maar ook een keer in de middag...