[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het ook niet erg super. Vond begin van seizoen nog wel tof, maar nu wordt het suf. Die dochter van Masuka slaat nog steeds nergens op, echt een kansloze toevoeging.
    Quinn en crygirl Deb weer samen, voor de verandering. Hanna kan gewoon rustig in dat huisje verblijven etc. Was al een tijd in Miami als voortvluchtige, niets aan de hand. Kan straks vast ook zonder problemen het vliegtuig in stappen.
    Vorig seizoen vond ik echt ruk, maar denk dat einde van dit seizoen ook wel tegen gaat vallen. Wanneer komt Dexter nou eens goed in de shit. En niet net als bij de prive detective dat ie gesnapped wordt en er zo mee weg komt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man, daar heb je een goed punt.
    Ik hoop nog steeds dat er gvd wel iets echt spannends en hards gebeurd. Eigenlijk moet zij er gewoon aan gaan, hij vertrekt niet naar Argentinië en wordt gepakt of gaat er ook aan. Wat een tyfus simplistisch einde zou het zijn als ze gewoon weggaan naar Argentinië. Ik had serieus verwacht dat heel Miami Metro er nog wel achter zou komen wie Dex echt is. Kan nog...maar betwijfel het.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Waarschijnlijk gaat het ook gebeuren dat Miami Metro Homicide erachter komt wie Dexter eigenlijk echt is. Als je de teaser van de laatste afleveringen hebt gezien zit de kans er dik in dat in ieder geval iemand anders erachter komt van Miami Metro.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb er wel vertrouwen in dat de finale een hoop goed gaat maken :)

    Een beetje zoals bij spartacus, dat ging ook echt al 2 seizoenen nergens over maar wist toch een mooi einde neer te zetten.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol.
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ja ik kan me voorstellen dat niet iedereen zich er in kan vinden maar ik vond het best aardig :D
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    denk dat Deb hem misschien nog doodschiet ofzo
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Einde staat al een tijdje online, maja.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ep 10 was weer erg vet _O_ , je zag 't einde ervan aankomen natuurlijk
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je aandelen in Dexter ofzo? :+
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dexter gewoon wel erg vet, ik word niet zo meegetrokken in alle negativiteit hier. Ik weet nog dat bij seizoen 3 of 4 iedereen al was van "argh wat een kut seizoen" en die vond ik juist één van de vetste.

    Het is gaaf om te zien hoe hij steeds van alles probeert om zich eruit te redden, het net steeds strakker om hem sluit etc..

    Ondanks suffe dingen van ep 10 zoals dat met Harisson, en Hanna die buiten chilt is 't atm nog steeds één van m'n favo series. Jammer dat 't stopt, maarja so be it.

    Wat veel hier met Dexter hebben heb ik juist met Breaking Bad, daar erger ik mij heel erg aan skyler, die politie agent en jochie/ sidekick van Eisenberg... Daarover gesproken ik heb daar ook weer een ep van die ik kan kijken :)

    Edit: net wel de beste cliffhanger van BB ooit gezien _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Trinity was de beste <3
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Negatief over seizoen 4? Dat was de beste imo.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Heb je het nou over 1 van de geruchten? Want er zijn namelijk zoveel zogenaamde eindes uitgelekt. Ik moet het maar zien, net als bijvoorbeeld de zogenaamde gerucht over Dr Vogel we hebben nou wel gezien dat het heel anders heeft uitgewerkt.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je zag in de flitsen van de preview bij de laatste ep, dat stuk aan het einde met de credits, dat het einde wat ik had gelezen iig klopte.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je weet het maar nooit maar dit kan best wel veel spoilers hebben over episode 12, just saying:
    Bedoel je de gerucht over dat Debra dood gaat door Saxon, en dat Quinn de werk overneemt en dat hij uiteindelijk Saxon afmaakt. Wanneer er op het einde gezegd wordt dat Dexter en Hannah gewoon wegkomt? Volgens mij is dit een soort leak van het begin van episode 12, maar volgens mij echter nog niet het einde want het voelt anders wel aan als een hele vage einde, en de makers van Dexter hadden ook nog gezegd dat er een soort speciale einde komt waar maar een paar mensen inzit.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2013
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Er waren een paar leaks, maar uiteindelijk gaat het naar een geheel.

    Volgens mij klopt het wel, tot op heden sowieso. Uiteindelijk krijgt Dex een telefoon van Quinn dat Deb in het ziekenhuis ligt. Gaat erheen en bespreekt met Quinn uiteindelijk dat Quinn altijd wist dat hij een seriemoordenaar is. Dex blijft bij Deb en Quinn gaat achter Ryan Gosling aan. Quinn vermoord uiteindelijk Ryan en Deb gaat dood. Komen uiteindelijk bij elkaar en Quinn zorgt ervoor dat ze weg kunnen. Na het einde zie je Dex, Hannah en Harrelson genieten in Argentinie. Tot dat Quinn in een auto ergens zit en zegt 'Tonight's the night'. :emo:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmmm. Boring.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem wel beter dan de vorige.
    Maar wil gewoon weten hoe het afloopt dan dat ik steeds denk. Jammer Dexter is zo afgelopen.

    Maar eh. Een Marshall weet niet wie Saxon is....
     
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat stoorde mij dus ook, maar het nieuwsbericht was 'pas' een halve dag oud. Sowieso zitten er de afgelopen seizoenen veel dingen in die gewoon niet kloppen of logisch zijn.
    Bijvoorbeeld Hannah die op de vlucht is maar niet de moeite neemt om even haren te knippen/verven en gewoon buiten gaat zitten ed.
    Het zijn gewoon dit soort dingen die de serie lachwekkend maken. Zijn de schrijvers zo lui geworden? Op het begin van het seizoen had het nog enigzins potentie, maar dat is echt compleet verdwenen na een paar afleveringen.
    Na deze aflevering kunnen we wel bijna zeker stellen dat het geleakte einde gaat gebeuren en dat is toch wel het slechtste einde dat ze hadden kunnen verzinnen.
     

Deel Deze Pagina