Goede recensie Sen Dit stukje slaat op elective mode neem ik aan? Ikzelf heb alleen de demo gespeeld, twijfel om hem op de 360 te halen. Maar ik had het gevoel dat het tempo, lopen e.d. hoger lag op de 360 dan op de PC, heb jij dit ook ervaren? Dit speelde veel lekkerder imo. Wellicht als de uitbreiding ook op console komt, dat ik het spel wel aanschaf.
Eveneens bedankt. Dat slaat op de reguliere modus. Je kunt pas later andere opties selecteren. Ik heb niet het idee dat het tempo hoger is, maar ik vind de besturing wel natuurlijker en meer intuitief.
Wat ik ook erg leuk vind aan het spel is het skills & runes systeem. Je kunt dit altijd aanpassen (zelfs midden in een gevecht). In andere games zoals deze, alsook in DII zat je vast aan een build. Nu wissel ik zelfs tijdens het spelen, afhankelijk van de situatie, van skills & runes. Bijvoorbeeld met mijn barb: normaal (door de levels heen exlporend) whirlwind, maar bij bosses die hammer slam met extra range rune. Normaal cleave, maar bij bosses bash + stun rune. Enzovoort. Oh, en gisteren even een uurtje act I Nightmare met mijn barb, 3 legendaries! Totaal staat nu op 18
Inmiddels in Act 2 Nightmare met mijn barb. Doe echt ziek veel damage nu. Loop ook al bijna volledig in legendaries Al ga ik sommige wel vervangen door rares. Barb speelt echt zo lekker op de 360!
Met die wervelwind skill zul je het ook minder lastig krijgen op Inferno. Op die manier heb ik het merendeel van Inferno op de PC ook solo gedaan. Azmodan is alleen een kuttere boss dan Diablo, omdat die van die klote zwarte gaten spawned, iets waar je goed op moet letten als je niet heel rap dood wil gaan.
Spoiler alert! fuck, ben daar nog niet geweest. Inmiddels ben ik 23 en 3 Legendary s en doe ziek veel damage voor een lvl 23 Wizard. Word nu iets te makkelijk allemaal. Als ik naar hardcore verander en mijn character gaat dood, ben ik dan ook echt alles kwijt?
Niet echt een spoiler, Azmodan is al lang en breed uitgemeten op de PC versie. Veel die ik ken spelen nu ook console versie. En bovendien spoil ik geen verhaal, zeg alleen maar dat het een boss is, boeien.
Dat is een aanname. Ik kan mij voorstellen dat er veel gamers hier zijn die nog niet de PC versie hebben gespeeld.
Als een mes door boter, zo ga ik door nightmare. Niet normaal meer. Maar ja, heb dan ook echt super gear. 22 Legendaries in de stash en 8 equipped Morgen ff afronden, moet beginnen aan act 4 .... Azmodan lag echt letterlijk binnen 10 seconden plat
ACT 2 inferno beland. Behoorlijk pittig dat wel maar gelukkig is mijn Barb aardig geleveld en heb ik redelijk goede gear.
Ben benieuwd of ik ooit zover kom. Zowiezo binnenkort weer ff de aandacht naar wat andere games. Enne, oh ja, GTA V
Ik heb twee vraagjes. Hoe werkt dat met dat blacksmitting? En hoe kom ik bijvoorbeeld aan de materials? Vind het een beetje onduidelijk. En m,n vrouwtje speelt als barbarian,echter haar gear breekt echt heel snel. Veel sneller dan die van mij. Best irritant om steeds terug te moeten gaan om haar gear weer te laten repairen. Weet iemand hoe dit zou kunnen?