[XOne] Grand Theft Auto IV [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zonder twijfel de leukste missies in heel GTA IV.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben nu bijna 13 uur bezig en bij de Pegorino's gearriveerd... Het wordt toch wel saai, dus hopelijk lukt het me op de game uit te spelen.
    Ik doe nu trouwens alles met de taxi omdat het rijden gewoon saai wordt.
    De cutscenes zijn duidelijk het beste in de games... Echt geweldige dialogen, heerlijke characters (Brucie blijft gewoon legendarisch), ik snap wel dat dit ook gewoon een film zou kunnen worden.

Echter is het verhaal maar best saai. Gewoon beetje de ladder opwerken en op zoek naar Darko. Die heb ik dus bijna gevonden denk ik. Maar vooral de missies zijn echt repetitief, slaat nergens op :9. 90% van de missies is 'ga hierheen, vermoord die en die, achtervolg mogelijk mensen die ontsnappen en vermoord die ook, en breng desnoods nog iemand thuis'. Gaap.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, dat repetitieve was ook een groot minpunt van GTA IV geloof ik. In ieder geval van mij. Ik moet trouwens nog steeds The Ballad of Gay Tony spelen zit ik me te bedenken.. The Lost and Damned had ik al uitgespeeld, die vond ik wel tof.

Rockstar heeft in ieder geval in elke game wel z'n characters in orde.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben wel benieuwd hoe men over 3 jaar weer naar GTAV kijkt...
    Over GTAIV was iedereen ook lyrisch in het begin, maar nu doet iedereen alsof het een kutgame was :9

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind IV nog altijd briljant. Komt misschien ook omdat IV uitkwam terwijl ik nog knoeihard San Andreas speelde op de oude Xdoos. Vrij laat pas een 360 gekocht, maar wel altijd lekker gemaakt met video's fan deeltje IV. Toen ik hem eindelijk had vond ik 'm fantastisch. De mate van detail is briljant en de gameplay nog altijd heerlijk. Lelijk? Welnee, het ziet er nog altijd leuk uit, er zijn alleen mooiere games. (Graphics, sowieso ach... Onlangs San Andreas als Xbox Classic gedownload, pixelblokken tellen op ultra HD is nog nooit zo vermakelijk geweest)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    IV was gewoon een downgrade van mogelijkheden om te ouwehoeren, wel jammer maar het blijft een leuk spel :)

7. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als je San Andreas helemaal de shit vond dan viel GTA 4 wat tegen. Ik kan het realisme in GTA 4 waarderen en ik heb me altijd goed vermaakt met freeroam.

Ik ben zelf niet van de stuntjumps, duivenschieten en hidden packages zoeken.

Saints Row heeft doorgeborduurd op de style van Vice City en San Andreas, het komische. En uiteindelijk zijn ze er gewoon helemaal in doorgedraaid.

Het schijnt nu wel zo te zijn dat GTA V meer een mix lijkt te worden van IV en San Andreas. Dat blijkt nu alleen al uit de car physics.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt, SR gaat nergens meer over. Een mix tussen IV en V is denk ik prima. Auto handeling ben ik wel benieuwd naar maar in IV vond ik het rijden ook prima.

9. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    vandaag is de game gelekt op nieuwsgroepen voor alle platformen

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Toch knap dat ze dat 5 jaar tegengehouden hebben.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Denk niet dat ik deze game nog ga downloaded eigenlijk.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik maar niet doen, anders kan ik wel zeggen dat we wat spullen uit je huis halen ofzo om het te rechtvaardigen :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Leg uit?

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Downloaden van games is illegaal

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij snap je het niet allemaal, check anders even de topictitel.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wss doelt Stephan met zijn reactie op jouw post op de laatste post van de vorige pagina.
    Maar Tyrant, ff serieus, download for real Ballad of Gay Tony. Die heeft fantastische radiostations, tof verhaal (ARAB MONEY), toffe missies, toffe personages, en met name gewoon echt, nogmaals, bizar toffe missies. En je kan in de club dansen en shit. Het is fucking baas.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Moet eerst ff story uitspelen... En dan heb ik geen zin meer in 4 :p

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Main story van IV is ook kut ja, maar, nogmaals, TBOGT is echt vele malen beter.

19. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Coolblue (Consoleshop.nl) hopen ze de game maandag te ontvangen en dinsdag uit te leveren. Klinkt niet echt zeker, hoop dat ik 'm dinsdag heb ;) (wie niet).

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem al 5 jaar. :+

Deel Deze Pagina