Beste console vind ik raar net als de beste controller, die dingen zijn voor jezelf om te bepalen wat de beste is. Wel de beste verkopende etc..
Dus als een heel irritant liedje heel popoulair wordt en veel verkoopt kan die artiest beter zingen dan iemand met een mooie zangstem en goede teksten die toevallig niet doorbreekt? Ken heel veel leuke bandjes die lokaal optreden met minder cd verkoop dan sommige troep zoals op de radio is een kuikentje en dat soort meuk.
Willen jullie hier overigens mee zeggen dat jullie 50 Cent WEL een goeie artiest vinden? 50 cent is de lil wayne van zijn tijd.
Niemand zegt toch dat de PS4 beter is? Staat alleen dat het een slechte zaak is, en dat is toch wel logisch als je grootste concurrent veel meer gaat verkopen...
Doelde dus dat (iig hier in Alphen a/d Rijn) mensen nog weinig vertrouwen hebben in de Bonert en dat het dus niet te best is voor de gezonde concurrentie, die je dus wel nodig hebt voor de goede exclusives en leuke acties. Anders krijgen we straks van die achterbakse Apple taferelen op onze console daar zit niemand op te wachten.
De crew kiest: Next-gen consoles http://archief.xboxworld.nl/article/1372/artikel-de-crew-kiest-next-gen-consoles/
Wat ik hier wilde proberen uitleggen. Als er een product veel beter verkoopt dan de concurrent, dat wil niet zeggen dat de meest verkopende product automatisch de beste zijn. Daarom zei ik het ook : meer verkopen =! (niet) altijd de beste product.
Wat maakt het nou uit of je de beste console hebt? Gaat gewoon om de verkopen. Het zal Sony een reet roesten als de X1 een betere console heeft. Sony is voorlopig de winnaar omdat ze veel beter verkopen. Vraag maar aan Sega.
Nou zeg je het goed " voorlopig. " Rollen kunnen zo gelijk worden. Ik verwacht dat de X1 goed gaat verkopen ondanks de teleurstellingen, wat we de afgelopen tijd over ons heen hebben gekregen.