[XOne] Ascend: Hand of Kul

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 14 sep 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

We beginnen met de basis dmv een FAQ. Wil je meer specifieke dingen weten, volg dan deze links:

F.A.Q.

I've never heard of this game before. What is it?

Ascend is a free-to-play third-person, action RPG, with seamless single - and multiplayer gameplay launching on Xbox LIVE, with PC coming soon!

How much is Ascend going to cost?

Glad you asked! Ascend is absolutely free!

WAIT A MINUTE! DID YOU JUST SAY FREE? WHAT'S THE CATCH?

No catch! You can play the game from beginning to end without paying a dime. There is no premium currency in Ascend.

AREN'T FREE-TO-PLAY GAMES JUST A GIMMICK TO GET YOU IN THE DOOR SO YOU CAN NICKEL-AND-DIME ME TO DEATH?

Not this time! Ascend offers fantastic, dynamic gameplay that is truly free-to-play, with weekly and community challenges that will have you coming back for more!

WHEN IS THE GAME LAUNCHING?

While we do not have an exact date, we can say that the game is releasing this year. With so many innovative and exciting aspects of the game, we're taking the time to ensure a great player experience.

WILL I BE ABLE TO PLAY ASCEND WITH ONLINE FRIENDS?

Of course! Each player will be experiencing their own single-player world but you can cooperatively (or competitively) work together. Exciting PVP and co-up updates are planned shortly after release!

WHAT'S THIS I HEAR ABOUT SEAMLESS SINGLE AND MULTIPLAYER GAMEPLAY?

You are never alone in the world of Ascend. You will be able to play with AND against other players as you each journey through your own private yet parallel paths to Ascension. Interact with other players using Crusade Spells!

WHAT HAPPENS WHEN I ASCEND MY CHARACTER?

The battle isn't over! Your Ascended Champion actually becomes an NPC in the game that fights on your behalf in the Crusade! You will also be able to Legacy any item from your Ascended character, which then become permanent items in your inventory and available to all future characters. This feature allows you to mix and match items, spells and weapons from different alignments and create far more powerful Caos Warriors.

WILL MY CHARACTER AND ITEMS TRANSFER FROM THE BETA INTO THE FULL GAME?

No worries! We will be reimburse you with souls after the closed beta so you can continue your journey to Ascension - plus, we'll give you an awesome bonus for helping us make the game experience better for everyone else!

If I am playing the closed beta, am I free to talk about it publicly?

For sure! Just remember that the closed beta is not the finished product. So before you run off into the dark corners of the internet, understand that nothing is final. There will be various changes as you help us develop a great user experience for everyone.

[yt]WDcrOrH5-Dk[/yt]

[​IMG][​IMG]

Nee, het is geen geniale game. Maar gek genoeg vermaak ik me er wel mee. Het is gratis, het is XBLA. Met die 2 dingen in het achterhoofd is het nog best leuk.
    Ja, de dungeons zijn redelijk repetitief. Ja, een lock-on zou fijn zijn. Ja, sommige dingen mogen wat beter uitgelegd worden. Ja, er mag meer variatie in vijanden zijn.

Maar waarom heb ik het gisteren dan uren zitten spelen? Is het de drang naar nieuwe loot? Houd ik van slechte B games? Geen idee, maar ik had wel plezier.

Hoe lang blijft deze game boeien? Wie weet. Misschien heb ik er na vandaag al genoeg van? Maar met dit topic wil ik op zijn minst de game even in de spotlight zetten zodat meer mensen de game een kans gaan geven.
    Het is gratis. Wat kan er nou mis gaan?
    Gewoon geen absolute AAA game verwachten en je zult vast plezier eruit kunnen halen.

De game is momenteel nog in closed beta, en gaat binnenkort in open beta.

Hier is dan random gameplay wat ik had opgenomen

Ascend: Hand of Kul (Beta) - First 30 Minutes | Ascend: Hand of Kul Beta Combat Gameplay | Ascend: Hand of Kul Beta - Ascending

Negeer de vastloper in het 2e filmpje. Geen zin gehad om die eruit te halen.

Sign up for the beta

het is zo stil nu iedereen en zijn moeder in de GTA/PES/Fifa topics lijkt te zitten. hopelijk brengt dit wat variatie in gesprekstof op xbw

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    MJa, kan best wat zijn, al vermaak ik me momenteel opperbest met Diablo III. En verder, er zijn al meer dan genoeg goede games te spelen dit najaar en dan nog de nestgen release. Ik denk dat deze bij velen niet meer op de agenda past. Dat gaat bij mij ook zo zijn ben ik bang...

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan goed kloppen. De release is wat ongelukkig. Alleen daarom al vraag ik mezelf af hoe lang ik het uiteindelijk ga spelen. Nog zoveel andere games...
    Maar misschien dat de prijs wat helpt om het toch een kans te geven?

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Beta code binnen ben benieuwd :)

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Beta code vandaag binnen gehad en het speelt wel leuk moet ik zeggen. En meteen ook al wat achievements gehaald. Altijd grappig tijdens een beta..... 8)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, een overwegend positieve reactie. Ik begon al bang te worden dat ik gestoord was en dat het aan mij lag. :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt altijd hetzelfde liedje... Boots zijn kapot. Ik repair ze voor 1 a 2000 souls.
    2 seconden later: hier, heb je veel betere nieuwe boots voor niks!

Ffffuuu :mad: Die souls komen al niet echt snel, en dan ook iedere keer dit weer... :+

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dan repair je ze te laat ;)
    Je kan beter zo nu en dan repairen als er weinig schade is, of een paar extra boots als reserve houden.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat heeft dat ermee te maken dat ik heel snel na het repairen/upgraden altijd betere loot vind? :+

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dus als je sneller repareer, je dus ook sneller nieuwe shit vindt? ;) :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, op die manier. :+

Oeh, er is eindelijk weer een nieuwe vijand bijgekomen. Een irritante troll die frenzy veroorzaakt. Domme beesten. Eerste keer dat ik moeite heb met normale mobs.

Ik vind het wel zonde dat als je 'ascend' je een nieuw character aan moet maken en een level of 2 lager bent dan daarvoor. Ik ben het gewend om in een RPG constant met dezelfde characters te spelen. :p
    Ach, het bereidt me ook min of meer voor op het einde van de beta, waar al je progress gewist zal worden. Normaal gesproken zou ik met zo een vooruitzicht niet eens spelen (want wat voor nut heeft het dan), maar ik vind het een leuke game, dus tsja...
    Geen idee of ik nog veel zin ga hebben als alles gewiped is. Dus nu zoveel mogelijk speeltijd in de game stoppen! 8)

edit: kut, weer vastgelopen. ik had misschien niet het menu moeten induiken toen ik omcirkeld werd door 34895 trolletjes.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind wel die microtransacties wel erg opdringerig

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Ik heb nauwelijks gemerkt dat er microtransacties zijn.

14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mij ook niet opgevallen.
    Vind de game wel leuk verder gisteren even uurtje gespeeld.

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had niet genoeg coins om mijn armor te kopen dus ik moest een microtransactie doen. Heb maar gelijk 30.000 coins gekocht voor 400 MSP

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, als je niet genoeg hebt wordt de suggestie gedaan om het te kopen, maar verder hoor je de game er niet over. Dat noem ik niet opdringerig.

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Stonden onderin ook free items he?
    Ik had me armor met die souls gekocht en me zwaard gewoon free genomen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had in het begin alles gratis genomen, behalve mijn haren etc. :+ Uiterlijk > armor/wapens. :cool:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik ben weer bezig geweest:

Regenerating health <3 :lol:
    Ik zuig.

Dat mensen pesten is natuurlijk wel heel leuk.
    Behalve als ik word gepest. Dat kostte me bijna mijn leven en heel veel souls! Stomme mensen die mij pesten. :mad:

Het vervelende van blocken is dat er toch health af gaat. Zo kom je vrijwel nooit ongeschonden uit een gevecht, en als helemaal als zo een beest je Bleeding bezorgt.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina