[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een mooi bedrag, beter dan de 250 euro ofzo wat eerder deze week erbij stond.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    225 $ bij .com site van Amazon

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hyped. Teaser van Ozymandias destijds was ook al sfeervol.

[yt]zRTSxJwq5dA[/yt]

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Kan niet wachten :D

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tevens geregisseerd door Rian Johnson (Looper, Brothers Bloom, Brick); ga ervanuit dat ze 't beste script van 't seizoen voor hem hebben bewaard.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest wel lachen om deze. :+

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik kon niet slapen. Dus heb maar even een live stream opgezocht.
    Hier worden de volgende episodes ook gestreamd in HD http://misclivestreaming.blogspot.co.uk/p/test.html

Mocht hier iemand komen voor het kijken van deze episode. Zet een goed sterk bakje koffie want deze is te ziek. :eek:

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hehe. Niet op klikken als je de laatste ep niet hebt gezien. Deze show tilt alles naar een hoger niveau. Sick

Toch gelijk wat ik eerst dacht. Maar jezus wat een episode. Deze serie is echt te ver. Beste serie ever.

Hank.. Gomez. Kon niet anders. Walt die nog gewoon koudbloedig Jesse daar aanwijst en nog eens vertelt over Jane.

Skylar die Walt jr vertelt en Walt probeert te vermoorden. En Walt jr die dan de politie belt. Jezus man. Sick.

Zouden alle aanwijzingen er toch op wijzen dat Walt Skylar gaat killen?

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Toffe episode, het was naar mijn gevoel te snel voorbij :+

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O_ Zo nice.

Alleen waarom Holly meenemen om haar later te dumpen bij de brandweercentrale? Verwacht je niet echt van hem, zo ondoordacht handelen. Meenemen en dan dat kind vrij snel weer teruggeven. Hij had ook voor haar een nieuwe identiteit kunnen regelen. Wellicht was het alleen om extra te benadrukken hoezeer hij nog om zijn familie geeft (voor zover dat al niet duidelijk was, haha). Dat hij na al dat gevraag om mama het niet over zijn hart kon verkrijgen om Holly haar moeder te ontnemen.

Ben ook enorm benieuwd wat we volgende week gaan zien. Jesse gaat weer meth koken en Walt? Wat gaat die doen met zijn nieuwe identiteit?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat volgende ep al een jaar vooruit skipt hoor en je niet te zien krijgt wat Walt gaat doen met zn identiteit. Niet relevant ook. Walter pakte Holly om Skyler eerst als pijn te doen daar, later bedacht hij zich. Neemt tevens ook alles op zich zodat Skyler niet medeplichtig is voor de politie. Hij wist namelijk dat hij afgeluisterd werd enm getraceerd

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zei ik: of niet doordacht wat we niet van Mr. White verwachten of het is een poging van de schrijvers om nog eens extra te benadrukken wat voor familiewaardes Walt heeft. Dit is verder ook niet enorm belangrijk, maar wel opmerkelijk.

Verder zat hij juist in dat telefoongesprek, waar de politie lekker meeluisterde, zo te haten op haar dat ze maar passief meedeed tijdens het hele verhaal. Lijkt me voldoende aanleiding voor de uitvoerende macht daar in de VS om haar wel degelijk als medeplichtige of medepleger (iig enige vorm van deelneming aan het feit) aan te merken. Al is dat weer een heel andere discussie die op dit moment totaal niet relevant is (de politie zoekt Walt n.a.v. het telefoontje door zijn zoon over een feiten van mishandeling en kindontvoering, niet m.b.t. het hele Heisenberg gebeuren) en bovendien weet ik niet hoe het in de VS strafrechtelijk geregeld is. Beetje zinloos om daar dus over te speculeren.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je opgelet. Hij zei letterlijk je zal Hank niet meer zien en dat ze moest oppassen anders gaat ze hem achterna. Natuurlijk gaat het ook om Heisenberg
    Dat is overduidelijk geïmpliceerd en wordt ze juist niet als medeplichtig gezien

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nog een keer gekeken en je hebt gelijk wat Heisenberg aangaat. Was nog wat andere dingen aan het doen omdat ik zo weg moet dus heb niet alles helemaal goed meegekregen. Neemt echter niet weg dat hij wel degelijk in de eerste helft van het gesprek aangeeft dat ze volledig op te hoogte was van wat hij deed. Als ze ook nadenken over die wasstraat die ze ging runnen voor Walt is het evident dat ze deelgenomen heeft aan feiten die Walt gepleegd heeft.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    denk niet dat ze daar heel erg mee zullen zitten, als ze doe conclusie trekken. Hij heeft kind gepakt, vrouw bedreigd, ze denken dat hij Hank dus heeft vermoord, hij is Heisenberg etc.

Vraag me af hoe lang Jesse daar gaat blijven

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wow wow wow! WHAT THE HELLLLL

Wat een episode! :eek:

Walt lijkt weer menselijk te worden door Hank te willen sparen voor al het geld wat hij verdiend heeft (80 miljoen). Hank lijkt hem zelfs enigzins te vergeven met die zin ''Walt you're the smartest guy I ever known, but.....''

Maar zodra Hank dood is gaat hij helemaal loco op Jesse. Ik dacht juist dat hij Jesse nu ook zou proberen te redden.
    Prachtig om te zien dat Jesse niet gekillt wordt maar gewoon moet gaan koken.
    MAAR!
    Wat ik wel zwaar irritant vond is het volgende. Dat Walt fatsoenlijk uitlegt dat hij Hank niet heeft vermoord aan Skyler en hem nog wilde redden maar dat hij niks kon doen, maar in plaats daarvan gaat hij erom heen draaien. Net zoals het feit dat Skyler hem aanvalt met een mes en die zoon dood leuk de politie belt en zegt dat zijn vader zijn moeder aanviel.

Daarna echt ziekelijk evil Walt aan de lijn waarmee hij eigenlijk het laatste beetje hoop op een goede einde verknalt. Benieuwd wat hij volgende episode gaat doen. Wie er allemaal door Walt nu geruimd gaan worden.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En nog steeds juich ik voor Walt. Bizar eigenlijk. Wat een heerlijk laatste seizoen. Hank moest dood kon niet anders. Anders is het lame.
    Begin was ook mooi. Met Jesse en Walt nog redelijk onschuldig. Met Walt een beetje liegen en Jesse die kinderachtig aan het spelen is en dan de overgang naar de shootout.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat ik jammer en zielig vind voor Walt. Hij geeft zoveel om zijn hele familie. Daar doet hij alles voor en zou hij zelfs voor sterven. Juist de familie heeft nu het idee dat hij niks om zijn familie geeft doordat ze denken dat hij o.a. Hank heeft vermoord.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lees hierboven in mn posts waarom hij dat deed

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    I know, maar wel sneu voor hem.

Deel Deze Pagina