Dat weet ik Ik vind het zelf prima wat andere mensen doen maar niet klagen als ze heel je xbox banne Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Mensen, ik loop achter. Vertel mij eens wat het voordeel is van een US account? Of vinden jullie dat ik 200+ pagina's moet doorploeteren?
@Santino pagina 203 staat geloof ik meer hebben jullie injustice nou via oman of costa rica? :') also, stephan is geen hollander denk....
Ik via Costa Rica, maar via Oman gaat het ook? Dunno. Moet je even teruglezen voor mensen gingen hopen op bans. Jij wilt volgens mij iets te graag dat het gebeurd. Ze gaan hier nooit voor bannen, dus er valt niks te klagen. Doen ze het wel (wat ze niet gaan doen) is dat hun verlies. Dan gaan ze heel wat centen van mij verliezen. Meer dan wat ze hadden gekregen dan als ik alle games stuk voor stuk had gekocht.
Maar iets anders: Wat is het voordeel van een US account? Kan me heugen daar ooit gratis Aegis Wing vandaan te hebben gehaald. Maar dat account heb ik gelijk verwijdert
Aegis Wing dus, de toppert Yaris... En zo nu en dan wat andere freebies (themes, gamer pics, demo's, US only apps) + de mogelijkheid om indie games te kunnen spelen. Geen grootse dingen, maar het is lange tijd wel de moeite waard geweest om die account erbij te houden. Nu nog steeds check ik om de zoveel tijd of er nog wat leuks is.
Heb de stappen gevolgd maar bijv bij flashback kan ik dan fullgame doen en dan staat er downlaod trial
Je kan zeker niets meer downloaden alles bij mij wordt verwezen naar trial games. En Injustice kan ik nie teens download klikken. En Arcania staat die op -1 en doet niets.
Een vriend is momenteel aan het rommelen met m'n Oman account, maar die krijgt ook de ene foutmelding na de andere die ik niet heb gezien
Kan ik nu die Oman account gewoon deleten? Of doen die gedownloade games het dan niet meer? Stoor me aan de gamertag die ik heb gekregen voor Oman.... Spoiler BlowyFish86