Ik denk zomaar dat die reviewer de game niet uitgespeeld heeft want ik lees net dit in de Edge review
Al 21 reviews verzameld op Metacritic, waarvan maar liefst 17 gewoon 100/100! http://www.metacritic.com/game/xbox-360/grand-theft-auto-v/critic-reviews
Hmmmm, maar GTA IV was/is ook een uitstekende game, maar idd...geen 10 waard. Ik heb gelezen dat IGN GTA 3 destijds een laag cijfer gaf echter...maar te lui om dat te zoeken nu.
Hoe lekker moet dat zijn als je bij R* werkt en dan na 5 jaar zwoegen en lange dagen maken die cijfers op Metacritic binnen ziet komen En hoe erg moet je die reviewer van the Escapist dan wel niet haten
Ja serieus lijkt me zo'n onwerkelijke week als Rockstar medewerker... Is wel ff wat anders als de musical aan het einde van groep 8.
Ooooh dompie ben ik ook, ik bedoelde idd Edge. Euh....een 6? Die review die mekkert over badguy zijn en shit....nee...in voorgaande GTA's was je een echte goodguy bedoelen ze? Tenzij alledrie protagonisten dus echt idiote shit uithalen bij onschuldigen in de story, dan zou dat wat weird zijn. Tot nu toe waren het iig allemaal wel redelijke badguys waar je tegen moest strijden...zeg maar. En frankly...van Trevor verwacht ik niet eens anders dan dat het een echte sick fuck is.
Recommendation: It's certainly fun to be the bad guy sometimes, but only buy Grand Theft Auto V if you're prepared to play as characters with no justifiable motivation for doing awful things to people. -escapist