Heerlijk hoor weer die web app. Ik laat mijn coins ook flink rollen nu, want die cards zullen komende tijd meer waard worden. Nu zijn vele relatief goedkoop te krijgen, want er zijn nog niet zoveel coins beschikbaar (maar je ziet de prijzen nu al stijgen ten opzichte van zaterdag!). Early acces zal voor meer toevoer van coins zorgen en met de regular release zullen de prijzen het hardst omhoog schieten heb ik het idee (zoals vorig jaar het geval was). Dan stabiel blijven, soms wat dalen, soms wat stijgen (vroege IF's sowieso!) voor de eerste paar weken/maanden. Dit heb ik tot nu toe bij elkaar, is best al aardig!
------------Pelle-----------
Zhirkov----Diamanti--------Candreva
------Denisov-----De Rossi-------
Criscito---Chiellini!!!---Barzagli----Konko
----------Marchetti---------
Spaletti als trainer, want die zit in de russische competitie, iedereen daardoor 10 chem, behalve Konko die heeft 9, mist daardoor een boost voor zijn schot (met Basic chem style), maar niet echt nodig voor een back.
Bedoeling is ballen van de zijkant op Pelle. Zhirkov heeft 87 crossing en 80 vision, Candreva 86 crossing en 79 vision ofzo en voor de rest ook sicke stats! Pelle ook goede stats voor een target man. 83 afmaken, 90 kop acc, 91 kracht, 76 jumping (met 193cm), 85 positioning. Wel lage pace en maar 77 schotkracht. Dat lijkt me echter wel voldoende voor binnen de 16 en 4* wf helpt enorm. Ik zou hem echter vooral door de lucht aanspelen, mede door maar 76 ball control.
Laatst bewerkt: 16 sep 2013