Ik doe het ook niet. R* zal niet voor niets zeggen dat 1 disk installeren beter is. En de Xbox 360 Slim maakt gelukkig niet zoveel herrie als de oude Xbox 360. Net gedownload en ga het nu even testen.
Helaas nog een Android idd. Denk echter wel dat je deze shit ook gewoon ingame krijgt hoor...voor Chop enzo. Heb nog wel een oude Ipod Touch liggen, hopelijk werkt die gewoon.
Ik heb die iFRUIT even getest en er is nog weinig beschikbaar. Zodra je de app opstart moet je inloggen met socialclub account en je kan de xbox account toevoegen. Ik heb even een auto customization gedaan. Ik denk dat je morgen wel meer kan met deze app.
Hmmmm ok. GTAF heeft het ook erover dat je Chop dingen kan leren ermee enzo. http://www.vg247.com/2013/09/16/gta-5-for-ps4-and-pc-outed-by-xbox-360-source-code-report/ Weird dat X1 daar niet in staat. Kan me echt niet voorstellen dat dit niet zou gebeuren.
Je kan toch wel mooi de auto van Franklin flink upgraden en de eerste keer dat je dit doet is het gratis. Dus upgrade meteen alles en je begint in GTA V met een mooie auto. Ik ga er van uit dat de app uiteraard nog voor Android komt. Ik denk dat die morgen pas komt, omdat Rockstar meer controle heeft bij Google Play wanneer ze hem releasen en bij Apple eerst moeten laten verifiëren.
Dat heb ik ook al gedaan hahaha en idd mooi gratis de 1ste keer. En wat betreft de android app. Aangezien de telefoon in gta V de iFruit heet, zal het daarom wel eerst naar apple gaan.
Ik krijg de hele tijd Sign In Failed. A Social Club error has occurred. Please try again later. Terwijl mail en wachtwoord juist zijn??
Je zou toch zeggen dat je na 8 jaar wel weet waar de edit knop zit? He shit, ga ik helemaal off topic. Sorry
Ja, ik reageerde en toen even op de vorige pagina op quote drukken, ik raak ook helemaal in de war met al die topics
Oh man, bijna zover! Vanavond even series checken, dan op tijd slapen en morgen vroeg een game halen bij de Intertoys of MM.
Ik snap er nu effe niks meer van, van dat installeren. Disc 1 is de afspeeldisc? Disc 2 is ? En welke moet je nou installeren en welke niet?