Lullige vraag Nee dus. Ik weet van geen een winkel die vandaag al verkoopt en ik betwijfel of dat morgen wel zo is.
Haha shit... Sorry naar hanterp, ik was dat ff vergeten. Wil geen leden pikken Ik ben niet op zoek hoor. Bij pesholland loopt het nu al erg storm, dit is een goed teken. Want het zijn er meer dan vorig jaar die actief zijn. Ik kan niet wachten op de pes 2014 benelux online kampioenschappen met dee gameplay.
Ook DG verwacht meer deelnemers aan de toernooien/competities als vorig jaar. Alles hangt toch altijd af van de kwaliteit van het spel.
Mediamarkt Utrecht had alleen ps3 versie in schappen liggen. X360 was nog niet geleverd. EDIT: Saturn Utrecht is star en geeft aan (via telefoon i.i.g.) dat de game pas de 19e uitkomt.
Henk-EE Maar post er niet veel. Groot Feyenoord logo Heb ook mijn leeftijd genoemd. PES Anonymous Maar er zit denk ik wel een kern van waarheid in je post dat oudere gamers, de charme van PES kunnen waarderen.
Ik ben 36 en speelde de eerste ISS al (Japanse versie ook nog ). De demo voor 14 geeft me eindelijk weer het gevoel dat het in de buurt komt van PES5. En dat is een zeer goed gevoel.
Ik ben 33 en speel ook met plezier de PES serie. Eerder natuurlijk de ISS serie. Dat de game minder licenties heeft maar wel betere gameplay kan een ouder publiek denk ik ook wat beter waarderen. Ik ben een vrijwilliger in een tehuis met jongeren (en volwassenen) en als je het daar maar over PES hebt beginnen ze meteen te bijten. Ze roepen meteen "PES suckt, heeft geen premier league" etc. De Champions League en Europa League licentie boeit ze niets. Ik wil ze trouwens wel weer horen als EA deze licenties in één keer heeft. Over gameplay hoef je al helemaal niet te beginnen...Licenties wint bij hun altijd over gameplay.
Laten we hopen dat die tendens doorgaat; dan kunnen we het spel misschien morgen halen.... of eh, overmorgen. Ik durf niet té optimistisch te zijn