Net Mediamarkt Alkmaar aan de lijn. Krijgen hem morgen binnen en dan gaat ie direct de verkoop in zei een medewerker. € 44,- Bel morgen nog maar even voor de zekerheid....
Ja, ik heb er mee in mijn handen gestaan. De X360 versie hadden ze nog in bestelling staan. Ik twijfelde bijna om de PS3 versie te kopen, maar dan had ik meteen een controller erbij moeten halen. Dan wacht ik nog maar een dagje en speel ik de demo nog even kapot.
Zijn er inderdaad nog niet volgens Metacritic. Hoop overigens wel dat je medespelers in de volledige versie de buitenspelregel beter begrijpen. Nu lopen ze nog te vaak dom door. Voor mij voorlopig het grootste minpunt.
@Manomoker: Altijd goed om opties open te hebben. Ik heb me overigens teruggetrokken als organisator, dus voor zoiets moet je bij Cherkov zijn.
Nee ik bedoel als speler, ik speel graag eens een potje tegen je online in competitieverband. Ja heb het er al met hem over gehad... Ik praat er binnenkort nog eens over met hem. We doen het immers allemaal voor de lol
Oh okee, nou dat gaat wel eens gebeuren, maar eerst moet ik eens heel goed oefenen, want het is zoveel veranderd
Ik raad iedereen aan om schieten op manual te zetten! Veel minder last van respons tijden en veel meer vrijheid in schieten. A Alleen niet 1,2,3 onder de knie.
Prima, maar die kneus van net zei ook dat als zij de game binnen zouden hebben, zij het niet voor de release mochten verkopen terwijl een andere persoon gisteren zei dat hij meteen in de verkoop ging... M.a.w. altijd hetzelfde gelul, maar toch lukt het me ieder jaar weer om de game 1-2 dagen voor de release binnen te krijgen *)
Ik waag eind van de dag nog weer een poging bij de MM Utrecht. Zoals gezegd lagen daar wel al de PS3 versies. Wellicht dat de X360 versie gewoon iets later geperst is en daardoor later (maar wel voor release) zal worden gedistribueerd. PS3 bezitters hebben geluk....