Seriously? Het is natuurlijk geen Harry Potter game he Dulle.... Ik heb hem op de xdoos gespeeld, maar fc3 is zo vet.... Die wil ik wel nog een spelen....
Nu wil ik dus weer eens een Harry Potter game. Dank je. Zal toch nooit meer gebeuren. Ik had veel verwacht van FC3, maar het weet me helemaal niet te boeien. Het heeft alle elementen om leuk te zijn, maar...net die ene vonk ontbreekt om het boeiend te laten worden. Voor mij dan. Misschien is het inderdaad het gebrek aan bezemstelen en Hermelien!
ik vond FC3 leuk tot dat Spoiler Vaas zo lame dood ging. Die andere villain is saaaaai plus vond ik op het jagen na de sidemissies maar droog veel te veel collectibles zoeken en niet genoeg variatie qua gameplay vond ik het wel echt een topper. Je kon echt stealth en/of rambo spelen en vaak lukt toch maar 1 van beide echt goed in zo'n open spel
Misschien nog maar een kans geven. Ooit. Misschien komt de klik alsnog. Collectibles hoeven in principe geen probleem te zijn (zie RDR waar ik met plezier een hele dag bloempjes ging plukken), maar hier is het maar niks. De hele game voelt zo...leeg aan, terwijl ik weet dat er geen gebrek aan content is. Misschien moet ik voorlopig niet eens meer proberen om een FPS te spelen (behalve KZ Shadowfall! ) Gelukkig heb ik iig niet full price betaald. Spoiler Er is geen seconde dat jij niet dirty denkt, he?
Je moet toch echt ff doorspelen. Hoe geniaal was het toen ik de volgende missie kreeg en ik in een veld met wiet met een flamethrower op de beat van Skrillex - Make It Bun Dem alles in de fik stak including myself en al brandend door ging op de beat Echt, ga die game meteen weer helemaal doorspelen.
Ja echt, je hebt nooit background music, en ineens in die stilte die beat van Skrillex en je flamethrower, dan weet je meteen hoelaat het is, echt geniaal gedaan
Ja, nu hebben jullie het moment verpest. okok, ik zal wel eens doorspelen tot dat punt. Het is zo te zien part 19 van een playthough. zucht... dan heb ik nog wat te gaan. Ik vind dat licensed muziek sowieso wel wat vaker gebruikt mag worden. Of muziek met lyrics... Alle gamemuziek lijkt zo op elkaar. Neem bv ook die missie in Saints Row The Third waar Power op de achtergrond speelt [yt]OxDZv_1NcMs[/yt]
Ach, ik houd me denk ik soms wat té ver van 'spoilers' en trailers. De laatste tijd zie ik soms niet eens meer iets van een game voor ik het zelf koop en speel. Dit soort mini spoilers (en trailers) helpen juist om door te spelen. Als ik al trailers heb gekeken, heb ik dus ook awesome momenten om naar uit te kijken als een game even in een dipje zit. Ik moet terug naar de ~2008 versie van mezelf, deze 2013 versie bevalt me niet.