[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    :eek: :eek: :eek: Heftige aflevering, met bonsend hart gekeken :)

Ik denk niet dat hij Jesse gaat bevrijden.. Walt heeft hem eigenlijk death sentence gegeven

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vond dat denk ik nog wel het hardste van de aflevering. Eerst Hank die het aan zag komen en Walt die hem nog probeert te redden. Helemaal down, daarna koelbloedig Jesse nog even verlinken. Oh my god. #teampinkman

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.447
    Fuuuck #teamflynn hier :+

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Teamwalt nog steeds :cool:

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Teamjesse Bitch!

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met een hond, ik lees daar dingen over op Reddit, maar ik kan het zo niet meer herinneren.

EDIT: Vriend van me heeft het al laten zien, snap alleen niet wat er zo bijzonder aan is.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    TeamPinkman for sure!

De tering wat een aflevering 8) Kan me niet herinneren ooit zoiets gezien te hebben! Werkelijk geniaal fenomenaal _O_

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hond in de laatste scene? Viel mij ook op maar kon het ook niet plaatsten dus please explain

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Je zag de auto met Walt wegrijden en toen deze weg was staak een hond nog de straat over. Niet meer, niet minder.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind juist het begin het meeste toffe.

Heel makkelijk liet die zo zien hoe ze veranderd waren in 5 seizoenen. Van kinderachtige Jesse die beetje met een stok zwaait en Walt die simpele leugen verteld en dan opeens naar die shootout. Die hond kan wel wat zijn. Kan een zwerfhond zijn en wil Vince zo die link leggen dat Walt nu gaat zwerven maar het kan ook niks zijn.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Was met name het contrast tussen de 2 telefoontjes wat het zo tof maakte. Het eerste was waarschijnlijk zijn eerste leugen tegen Skylar en nog vrij onschuldig, iets wat je van het tweede telefoontje niet kunt zeggen.

Vond de hond te prominent in beeld dus verwacht wel dat er een symboliek achter zit

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik miste

Grootmeester Heisenberg in deze serie toen pas na de serie het kwartje viel. Hij heeft een afspraak gemaakt met dat ene jochie van de crew om Jesse niet te vermoorden. Jesse is zo mishandeld om het echt te laten lijken voor zijn oom. Daarnaast heeft hij er alles aan gedaan om afstand van Skyler te nemen terwijl de politie meeluisterde. Dit zorgt er voor dat Skyler niet meer als verdachte wordt gezien.

Walt gaat uiteindelijk verdwijnen en wellicht dood. Jesse en Skyler krijgen een bak geld en kunnen weer verder met hun leven.

Zoiets?

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik snap niet hoe iedereen maar aanneemt dat wat hij zegt over de telefoon is om Skylar van een strafrechtelijke vervolging te redden. Hij zegt nogal het e.e.a. wat impliceert dat ze van van alles op de hoogte was. En dat ze het er ondertussen niet mee eens was is een zwaktebod vanjewelste. Dan had ze er niet in mee moeten gaan en de politie moeten inlichten.

You were never gratefull for anything I did for this family. [zet Skylar stemmetje op] Oh no Walt you have to stop... You have to stop this! It's immoral, it's illegal! Someone might get hurt. [/stemmetje] You are always whining and complaining about how I make my money (...)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Skyler zal nauwelijks strafbaar zijn. In Amerika zijn er talloze gevallen van vrouwen die bijna slaven zijn van hun man en niets durven te zeggen ( al worden ze dagelijks de tering in geslagen). Walt zorgt er gewoon voor dat Skyler als slachtoffer wordt gezien.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee man.
    dat maakt geen sense. Dan zou hij niet van Jane vertellen en je zag toch zn emotie erin. Todd saved Jesse alleen omdat hij Lydia wilt

Exact. Wat hebben ze aan

Skyler wanneer de grootste drugsdealer nu bekend is

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En die shit blauw wil hebben.
    Wel aardig van Todd dat die een foto van Brock en die chick ophangt. Voelt Jesse zich ook wat meer thuis. :+

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Todd is gewoon een psycho :+

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol

Deel Deze Pagina