Ik heb de game net bij MM Utrecht meegenomen voor de PS3. Review versie nog steeds niet binnen. Straks maar eens spelen, eerst naar de tandarts.....Eerste wat ik ga doen is de Master League induiken met PSV.
Hier en daar gebeld ( MM den Haag en Zoetermeer, Bart Smit en Gameshop den Haag ) maar die hebben nog niets binnen. Sommigen hopen het later op de dag te krijgen maar weten dan meestal niet hoe laat. Ik wacht maar een paar uur af. Hadden die de PS3-versie alleen?
Ik word straks even gebeld door de MM. De levering komt eind van de middag en als ie daar bijzit bellen ze mij even. In Alkmaar hebben de FRS en Game Mania hem iig nog niet binnen.
FRS is in den Haag en omgeving failliet... MM Rijswijk houdt deze week inventarisatie en krijgt daarom de hele week niets binnen. Lekker handig in een week dat GTA V en PES 2014 verschijnen.
Saai hier vandaag. Bart Smit verkoopt wel de PS3 versie, maar die voor de Xbox en de PC hebben ze nog niet. Ze mogen wel gelijk verkopen als het er is.
Nee want Bart Smit had hier al een paar uur geleden de PS3 versie, maar ja, die moet ik net niet hebben...
Lijkt er dus, zoals ik al stelde, echt op dat de Xbox 360 versie enige vertraging heeft opgelopen. Zometeen nog een poging wagen bij MM Utrecht. EDIT: Collega van mij appte net: komt morgen pas voor xbox 360 binnen.....
Dat kreeg ik ook te horen bij de MM. Komt morgen pas binnen en dan gaat die waarschijnlijk meteen de verkoop in.
Ja, Bart Smit zei ook dat hij gelijk de verkoop in ging. Dan maar hopen dat-ie er morgen is, anders hebben we er nog niks aan
Haha, dat is goed zuur.... Mm alkmaar net nog maar ff gebeld, hebben m nog niet binnen zeggen ze. Morgen maar ff langs de BS dan. Balen....