[gb]Kijk![/gb] Er is weer genoeg te zien deze GTA. Op straat, in een steegje, onderwater of boven op de berg. Heb jij iets bijzonders meegemaakt of een vette locatie ontdekt in GTA V?! Post die dan hier zo duidelijk mogelijk zodat iedereen eens naar deze plek kan gaan of kan proberen dezelfde situatie te creëren. .
Lago Zan Cudo. Great ocean, highway north, through north chumash, 0.5 miles past Raton Canyon. when guard rail ends, follow the dirt road down the docks. Bring $500.000 cash. xxxxx Dat staat op de map wat ik meest intresant vond.
Had ze gisternacht/ochtend in de verkeerde thread gegooid: I dunno why, maar ik blijf dit leuk vinden om te doen. Ook gewoon tegen mensen aan voor hilarische dingen die ze zeggen of reacties. [yt]I1y1SDp_iLY[/yt] En dit is gewoon gaaf!!! [yt]357fg1E7Pvg[/yt] Oh en dat lawaai met die analog sticks in video 1 komt omdat ik filmde met één hand met de S4 en de andere gamend.
Je eerste video staat op privé. Edit: Bij de Ammunation kun je gratis een Assault SMG halen zie ik net.
Haha, dat geluid van jouw buttonbashing in die eerste video vind ik op de een of andere manier hilarisch klinken.
Hahah ik kan me voorstellen dat het nogal vreemd klinkt ja. Maar gamen en filmen is eigenlijk een no go. Maar was te leuk om niet effe te showen hier. Ja de details zijn pretty crazy hoor. Ook nice in die stripclub dat die gordijnen realistische physics bevatten. Dit is echt een mega verschil qua alles met IV.