Ik wacht idd ook nog ff met kiezen.
Ik merk dat ik echt ben verandert qua gamen met de jaren. Jaren geleden speelde ik echt elk spel, maar tegenwoordig ben ik echt veel selectiever geworden. En die paar games die ik nog speel, speel ik juist op de PC.
Op mijn Xbox 360 speel ik nu alleen GTA V, maar op de PC speel ik de Fallout games, Skyrim, Mass Effect serie en de Bioshock serie nog maar. Voor de rest heb ik echt niks meer met andere games. Ze zien er dan leuk uit, maar al heel snel boeit het me niet meer. Komt omdat je interesse ook wel verandert, maar toch.
Bij mij is nog steeds die twijfel over de PC. Ik game daar nou al 2 jaar op en eigenlijk bevalt het me super. Maar iets in mij zegt ook steeds dat ik een next gen console moet hebben, maar dat zal wel deels zijn door mijn drang om het nieuwste te kopen
Maarja om nou een dure console te kopen voor waarschijnlijk een paar games. Dat is ook weer iets te overdreven natuurlijk. Want om eerlijk te zijn spreekt bijna geen 1 titel me aan als launchtitel. The Division en Watchdogs lijken me wel leuk, maar die komen ook gewoon op de pc uit.
Blijft lastig om echt een keuze te maken
Klik om te vergroten...