[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat gebruiken jullie voor schieten? Gebruik zelf free aim.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het wazige effect had ik ook, maar niet dat hij dat strompelend rondloopt zeg maar. Door het bier in zijn huis wel echter.

Is hilarisch, maar is oud nieuws voor moi. Was de eerste video die ik in het Check Dit topic heb gezet. ;)

Geluid details zijn ook ziek,...ik hoor gewoon die schoenen waar Franklin in loopt. Lastig uit te leggen verder, maar ze hebben overal aan gedacht zeg.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik moet nog steeds uit Los Santos :+

Eerst maar wat dingen unlocken.

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Het verkeer klinkt ook monsterachtig _O_

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gaan er later Burger Shot en Cluckin Bell restaurants open of dat niet?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh snap, gleed net gruwelijk vies uit mijn met mijn scooter. Geweldig hoe vies je witte shirt ook gewoon langzaam begint te worden. Net tot Chop missie gekomen, Franklin met Lamar zijn echt te fout geniaal. :lol:

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zijn er geen restaurantjes ofzo? Waar je snel je health kunt vullen? Hotdog stands verkopen niet, alleen die frisdrank automaten

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik stond toen straks op een berg en sprong eraf. Maar gleed uit ofzo en me parachute ging niet open dus Franklin viel echt hard naar beneden. Vol met zijn hoofd op een rots. Wasted. Toen ik uit het ziekenhuis kwam had die nog steeds een grote schaafwond op zijn gezicht.

Op pad met Chop. :+

9. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging zwemmen en toen ik weer op het droge was en de kleren weer aan had, zaten er tijdelijk natte plekken op de kleding. Met elk klein detail is er rekening gehouden, prachtig! :thumbup:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net een paar uur gespeeld. Bizar wat een spel. Ik had serieus niet verwacht dat dit mogelijk was op deze generatie. Daarnaast heeft Rockstar zo bizar veel verbeterd. Ik heb nog maar een paar missies gedaan

Met de hond, de boot achterhalen, blowen bij een kerel/aliens schieten en nog een paar

en stuk voor stuk zijn ze origineel qua opzet. Daarnaast is de overgang van cutscene naar gameplay erg goed gedaan.

Rockstar heeft ook nog eens nog meer oog voor detail gehad deze keer. Ik dacht niet dat dat mogelijk was.

Overigens lees ik hier wel veel (niet story related) spoilers. Wellicht toch nog maar even uit de thread blijven :+

Maar bizar, wat een spel :D

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fuuuuuu
    Loop ik net over straat hoor ik allemaal gunshots. Loop ik de hoek om is er een dikke shoutout gaande tussen de politie en wat gangbangers die proberen te vluchten. Ik snel me phone pakken om het allemaal vast te leggen. Ligt Social Club eruit.......

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zijn allemaal dicht en hebben geen interieur. Begin me af te vragen of dat gaat veranderen, denk het niet.

Hoe zit het eigenlijk met properties kopen, als ik naar die ingame website ga staat er dat het under maintenance is.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Net een valstrik gehad, ik had het wel gedacht dus niemand kon het navertellen :cool:

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Auto total loss! en benzine dat lekt! geweldig en aansteken maar.

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Properties unlock je later pas. Jammer van de restaurantjes enzo. Was altijd wel lachen je werd begroet door de medewerkers. Ook die kleine eethutjes langs de weg zijn dicht. Wel jammer

16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Haha vet. Wist niet dat dat kon :D

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Moet je ook gold hebben voor het uploaden van photo's? Ik meende die melding te zien.

Ik lees mijn post terug en besef dat ik nog wel 60 voorbeelden kan geven van toffe momenten, kleine details en bijzondere wetenswaardigheden. 1tje die ik sowieso wil noemen: de dialogen en vooral die tussen Franklin en Lamar _O_

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pics van de aftermath zijn wel gelukt. :D

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha bruut hoor. Wordt dit nou gezien onder random events of is dit gewoon iets wat ten alle tijden kan gebeuren?

Ah na een paar missies dus? Idd jammer van de restaurant en eethutjes, het is iets kleins maar gewoon tof als je er wel in kan of gebruik van kan maken. :mad:

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt random te gebeuren. Met tennis gewonnen met 6-0, ik verwachte een achievement <_<

Grafisch overtreft het trouwens ook echt mijn verwachtingen. Voor een free-roamer toch erg nice gedaan. Wel af en toe last van framedrops.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina