[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is het mogelijk dat die Dynasty 8 ingame site voor properties kopen zoals safehouses, te maken heeft met Social Club? Steeds meer mensen die maar verder en verder komen in het verhaal en geen safehouses kunnen kopen, terwijl die video dat wel duidelijk toonde. In die video stond dat je direct kon kopen of directions kon krijgen. Veel mensen vinden die shit nu misleidende info en ik begrijp wel waarom. Zou goed fucked up zijn als je echt maar één safehouse per character hebt.

Hoe dan ook...

Ik had vandaag ook ineens dat er een dikke shootout tussen cops en gangmembers gaande was en dat zag er echt bruut uit. Auto's die explodeerden en ga zo maar door. Toen kwam de brandweer en ja hoor meteen die gasten eruit en de boel blussen. Dat is vet.

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Net de eerste paar missies met Trevor gespeeld en alleen maar gelachen wat een gast is dat zeg :lol:

Bij zon opkomst rondrijden met het nummer Johnny Cash - General lee op de radio. Genieten :D

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het ook niet precies hoe je safehouses kan kopen.

(er zijn maar 4 safehouses)

http://gta.wikia.com/Safehouses_in_GTA_V

4. Seh

Seh Guest

Oké.

Trevor. _O_ Favoriete character at the moment.
    ''You are a genius, you moron!'' :D

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind franklin zelf het beste. De missies met die truck waar je autos mee mag slepen.Gewoon politieautos meenemen :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Beetje onduidelijk, want ze zeggen other houses via die website in de game. Maar ja....even aankijken.

Naast de irritatie van cops, waar ik vast wel aan zal wennen, mis ik toch wel de vrij standaard Burger Shot en Clucking Bell, ziekenhuizen en policestations waar je in kan. Ok...in IV kon je geen policestation in, maar van de rest waren er meerdere die je in kon gaan en het maakte de boel allemaal net even wat diepgaander. Begrijp deze beslissing niet helemaal. Een winkelcentrum zoals Fiasco ook al zei, was zo mooi geweest. =(

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien in een dlc? Ik vermaak me prima met de zeppelin boven de bergen.

8. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hmm... vindt 't dialoog tussen deze twee erg onnatuurlijk klinken, juist. Elke zin begint en wordt afgesloten met 't N-woord; krijg meer de indruk dat dit Houser's eigen idee is hoe zwarten communiceren dan daadwerkelijk de realiteit is. Naarmate 't spel vordert begint 't zelfs een beetje ongemakkelijk te worden hoe coulant Houser - zelf blank - is met 't woord.

Vermakelijke storyline, indrukwekkende graphics en de €60,- haal je er makkelijk uit qua content, maar Last of Us is nog steeds (en blijft waarschijnlijk) Game of the Year voor mij; 't is nog steeds blijven hangen na twee maanden terwijl ik nu nog weinig missies/cut scenes kan herinneren uit GTA V na afloop. Alhoewel dat ook kan liggen aan de omvang van 't spel. 4/5*

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou...that settles it. Wel echt fucking misleidend in die gameplay trailer over de singleplayer dan zeg:

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij een youtube trailer ervan?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tegen het eind

http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI

En ook meerdere previews hebben het gezegd.

Het komt wel naar GTAO, stop het dan gvd ook in de singleplayer.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de trailer, ze zeggen inderdaad dat het komt maar weet niet of ze ook de singleplayer bedoelden

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eens vragen bij Rockstar

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben het ook erover bij verschillende radiostations en tv zoals Radio 538 - Q-music / Slam FM

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het helaas wel eens met dit:

Je kunt dus wel huizen kopen, maar puur om te verhuren en je kunt er dus niet in. Zag ik het nou gvd al helemaal voor me...van een hoop centen waar je dikke heists voor hebt moeten doen een prachtig nieuwe mansion kopen. Nou niet dus. Ze hadden wel wat duidelijker mogen zijn wat ze nou bedoelden met houses. Sowieso blijft het een gemiste kans...als je het verdikke wel in de online stopt. =(

18. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De game is echt awesome!
    Vind alleen de graphics wel zwaar tegenvallen, zijn veelal korrelig met kartelranden erom heen=(.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zwaar tegenvallen? Ik stond er van te kijken hoeveel moois ze nog uit zulke oude consoles hebben weten te persen.

Ik hoop uiteraard wel op een next gen release :)

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ben erg blij met quick save. Een van de betere nieuwe opties die ze aan de game hebben toegevoegd. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina