Kan nu ff niks meer op de Xbox omdat mijn zoon GTA V installeerd en gaat spelen. Voor avondeten ongeveer 17.45 uur ff deal maken. Accepteer mijn friends request. Dan kunnen wij ff chatten en deal rond maken.
Aanmelden op het Sigtn-Up topic (weet niet of je dat al gedaan heb) en anders moet je een berichtje op dit forum plaatsen en kan je gewoon meedoen
@ Annmm: Hieronder een CLIO RS signature voor jou als klant van de maand\o/ Een nieuwe CLIO RS signature als bonus :b:
Hahaha, rustig aan jij he. Heb wel een beetje geoefend, maar dat gaat morgen goed komen. Ik kan nu Stijn weg is heel veel uitlopen op hem, maar een klein beetje punten verlies maakt niet uit hoor
After Race Report Suzuka Plaats: Suzuka Circuit West Datum: 11 September 2013 Competitie: FM4 L1 Open Class Heat : 2 Ronde: 1 Coureurs: N0vaCain3 NL (nummer 15) PsyKo UniqZ (nummer 27) Uitspraak: N0vaCain3 NL (nummer 15) wordt aangemerkt als veroorzaker. Vermijdbaar incident. In deze geen waarschuwing vanwege Level 1 cup, Starter Motivatie: N0vaCain3 NL (nummer 15) poogt in de 1e ronde bij het aanremmen van bocht 2 PsyKo UniqZ (nummer 27) voorbij te gaan. Buiten het te laat aanremmen stuurt hij te laat naar rechts en rasakt hierdoor PsyKo UniqZ waardoor er een kettingbotsing ontstaat. Vervolgens door het tegensturen van N0vaCain3 NL raakt hij naar onnodig Divimus, die tesamen met een aantal andere coureurs onnodig met schade verder moeten rijden. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Plaats: Suzuka Circuit West Datum: 11 September 2013 Competitie: FM4 L1 Open Class Heat : 2 Ronde: 2 Coureurs: PsyKo UniqZ (nummer 27) AZB Tender (nummer 14) Uitspraak: PsyKo UniqZ (nummer 27)wordt aangemerkt als veroorzaker. Vermijdbaar incident. In deze geen waarschuwing vanwege Level 1 cup, Starter Motivatie: PsyKo UniqZ wordt bocht 5 ingehaald door AZT B Tender (nummer 14) Bij het aanremmen van bocht 6 (Spoon/hairpin) remt auto nr. 27 te laat, c.q. blokkeert. AZT B Tender remt op tijd af voor wordt door auto nr 27 geraakt. Beiden auto ondervinden veel schade. Tegen deze uitspraak is geen bezwaar of beroep mogelijk.
Je hebt de signature geplaatst in afbeelding wijzigen. Probeer de signatuur in instellingen wijzigen, bij handtekening wijzigen te zetten, dan is de signature groter afgebeeld onder elk berichtje/post van jou.
Ach ja ships happens, mijn excuus voor alle betrokkenen. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik snap dat dit een level 1 cup is, maar wat had hier de penalty op geweest? Mag ook per PB. Iig vanavond weer lekker knallen over hockenheim
[Running] [L1] [W] Open Class Championship En waarschijnlijk een Ebay account en een dik gevulde PayPal
Weet ik niet, ik ga daar niet over. After race report is om van je foutjes te leren. Niet om de mensen 'af te zeiken'
Ja is soms ook subjectief en moet ook per situatie worden bekeken. Heeft ook te maken met omgeving (andere coureurs), intensie van de actie, komt het vaker voor en algehele rijdgedrag/opstelling van de coureur. Waarschijnlijk was je ervanaf gekomen met een waarschuwing wat in eerste instantie nog geen consequenties heeft. Maar inderdaad wat de raceleiding zegt, het gaat er bij de Level 1 cup om om ervan te leren en met name plezier te hebben!! \o/
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NovaCaine Ach ja ships happens, mijn excuus voor alle betrokkenen. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik snap dat dit een level 1 cup is, maar wat had hier de penalty op geweest? Mag ook per PB. Kijk maar even in de vorige kampioenschappen daar zie je een aantal race reports met straffen en waarschuwingen. En zoals Freaky zei: het is een aansporing om incidenten te voorkomen en de race ervaring te verbeteren.