[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jaggies amper tot niet meegemaakt, framedrops ook niet. Hoe dan ook is dit echt zo gruwelijk goed qua belichting en details hoor. De zogenaamde andere GOTY-kandidaten hebben ook enorm veel gare textures (BioShock Infinite) of af en toe jaggies (Last of Us) en dat is dan nog eens veel kleiner dan GTA V. Personages die gewoon in hun achterruitspiegel kijken als je de camera naar achteren doet.

Geen laadtijden ook gewoon, helemaal niks. Zo raar om een missie te starten en er niet eens een zwart scherm is met titel van missie rechts beneden. Nee, gewoon bam meteen je cutscene. _O_

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja idd, dat is echt een prestatie.

Stiekem ben ik wel blij dat je geen eigen muziek er in kan stoppen. Nu ga je ten minste echt naar verschillende muziekstijlen luisteren die Rockstar zelf heeft gekozen. Best sfeerverhogend ipv alleen eigen mp3'tjes.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat. Een. Game. _O_

De kleine details doen het hem hoor. Heb nu alle drie de characters unlocked. Die Trevor is echt een pyscho, niet te geloven. 8)

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik ben geeneens gta fan, maar er valt zo veel te doen en te beleven.
    Dit verbrijzelt gewoon last of us en bioshock als goty contender.

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gelijk op "free aim" gezet. Anders is het te makkelijk.

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kijk ik nou verkeerd? Als ik geen verbinding kan maken met Snapmatic kan ik geen foto's maken?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kan wel, maar je moet het een paar keer proberen. Servers liggen daar best plat.

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Het ligt inderdaad aan je tv. Ik zag bij een vriend ook enorm veel jaggies, om hoofdpijn van te krijgen. Thuis heb ik dat niet. :)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hoe langer ik de game speel hoe meer awesome het wordt _O_

En ik zag een popup dat een ene HenkieTenkies in problemen was geraakt met LifeInvader? 8)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit gevoel had ik wel met IV. In IV vond ik de sfeer erg tof maar het aantal memorabele momenten waren bijzonder schaars. De missies waren vaak van het niveau van: ga van A naar B, haal auto en kom terug.

Echter ik heb nog maar een paar missies gedaan in V en het verschil is huge.

Spoilers, al zijn het allemaal eerste missies

Als je de auto uit die villawijk moet halen: de missie zelf is al tof gedaan omdat je eerst door het huis moet sneaken, vervolgens krijg je daar de scene met de tennisleraar mee etc.. Als je eenmaal in de auto zit verwacht je het standaardritje terug naar de garage zoals ALTIJD in GTA. Echter deze keer kan je de cam veranderen en gaat het spel naadloos over in een cutscene waarbij Michael een pistool op je hoofd zet. Daarna kan je direct doorspelen _O_

De missie met de boot is ook een noemenswaardige: Ik zat echt met een grijns van oor tot oor toen al het geklauter op die boot plaats vond en de cinematic cam zorgde echt voor te gekke beelden. Vervolgens je zoon opvangen en Franklin ook weer bij je in de auto. Ook daarna loopt het verhaal weer door. Auto stuk, zoon terugbrengen naar huis etc.

Ander toppertje was toch wel het blowen bij die mafketel. Daarna ben je zo aan het trippen dat je 5 minuten aliens mag afknallen :lol:

Ik kan niet wachten om verder te gaan :cool:

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Misschien komt 't door het upscalen naar 1080p ofzo, al weet ik nu niet zeker wat voor settings ik heb op de 360.
    Is het al half zes? Kan ik weer naar huis. :')

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij moet je de beeldinstelling op "auto" zetten voor het beste resultaat. Als je 'm op 1080p zet zijn jaggies veel meer aanwezig. En zet scherpte laag op je TV.

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die scherpte moet je inderdaad op 0 zetten op je tv

sharpness laten toevoegen door beeldbewerking op de tv zelf als je bron al 1080p of 720p is zorgt alleen maar voor wazige kartels

sharpness helemaat uitzetten op de sources waar je consoles aan hangen

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dus je Xbox moet je op 720p zetten? En je sharpness op 0?
    Heb ook alvast een USB stickie besteld :9

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb het al eerder gevraagd maar de thread gaat te snel: heb je gold nodig voor snapmatic?

16. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Die shooting range is lachen :+ Ik heb daar nu alle challenges goud, die met de minigun zijn vooral aan te raden.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Die missie met die stranger aan dat tafeltje (mensen die 'm gespeeld hebben weten wel wat ik bedoel), Saints Row much 8)

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon op "auto" zetten en scherpte van TV op 0 of anders heel laag.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan denk ik dat mijn 360 nog op 1080p output staat, zal dit vanavond gelijk veranderen en de sharpness van mijn TV ook even checken.

Bedankt voor de tips allen. :thumbs:

20. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh gelukkig ik dacht dat ik de enige was met dat gevoel. Eerlijk gezegd ben ik ook pas een uurtje of drie onderweg maar ik ben (nog) niet overdonderd. Eerlijk gezegd vond ik sleeping dogs tot nu toe leuker om te doen.:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina