FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Heeft Asjemenou die vrouwelijke charmes ook dan :+

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

2. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik meer dan schuldig in. maar meteen na de race mijn excuses aan iedereen aangeboden die last hebben gehad van mij. ( of last konden hebben )
    Sorry nogmaals B Tender.

P.s kan vanavond tot mijn spijt niet aanwezig zijn, ik heb een afspraak staan.

Sorry! :mad:

3. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Yo ik doe vanavond niet mee met de Race. Reden ? GTA uiteraard.

4. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik race vanavond ook niet mee. We gaan uiteten omdat we een nieuwe auto hebben. -__-

5. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Zullen we vanavond eigenlijk wel gaan racen. Zie dat bijna iedereen met GTA bezig is :+

6. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Tuurlijk........ GTA zit niet in mijn assortiment, moet ook nog een inhaalslag maken met punten omdat ik de eerste race niet aanwezig was

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben er vanavond ook niet bij. GTA ...

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Als mensen even zeggen of dat ze erbij zijn. Want bij 5 man gaat de race niet door.

9. FuzzySkittle

Leuk Bevonden:
    37
    Ben jij erbij freaky...... Ik wel

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet het nog niet. Ligt eraan hoeveel mensen er zijn

11. FuzzySkittle

Leuk Bevonden:
    37
    Als de rest er wel is zijn we volgens mij met 7a8 man/vrouw

12. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    ik ben er.

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik weet tot nu toe dat alleen jij, Loyall, Flavour, Misja en ik meedoen. Dus we zijn met genoeg man

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    krijg jij je zoon wel van de xbox vandaan?:+

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kijk uit naar een lekkere race -avond:thumbs:
    Hij moet zo stoppen.
    Na de open class nog ff V8 supercars \o/

1e bocht dus DTM stijl na de start, daarna clean?

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Annmm toch ook als zij kan joinen in haar nieuwe ride?

Met minder verkeer kan het juist spannender zijn, minder chaos en mano a mano gevechten.
    Ik ga proberen de friki-kip te grillen.
    Wel kans dat ik mijn vingers verbrand of verslik in de friki-kip!:+

Wel vreemd dat de race-avond niet door zou kunnen gaan omdat er een ander spel wordt gespeeld.
    Nog nooit bij stilgestaan. Is natuurlijk wel GTA V8)

Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De kwalificatie was eindelijk goed genoeg voor de eerste startrij.

Heat 1:
    Na de start in de slipstream gebleven van F1freaky en kansen afgewacht.
    Ik wilde eigenlijk pas na de pitstop in de 9e ronden gaan pushen.
    IK denk dat F1freaky nog herstellende is omdat hij een zeldzaam remfoutje maakt in ronde 8.
    Kon hiervan profiteren en daarna was het een gevecht tot de finish.

Heat2:
    In de tweede heat was mijn start na de herstart gelukkig beter.
    Ik zat nog te twijfelen om de tweede heat ook met een non turbo/supercharger auto te rijden.
    Heb toch maar op het laatste moment de supercharged Clio gepakt. Ik was ongerust over de bandenslijtage. Dat bleek ongegrond.

Geluk met de herstart omdat mijn 2e start beter was.
    De supercharged Clio sleurde mij met de extra KW's en Nm's naar voren toe.

Optimaal geprofiteerd van BTenders afwezigheid en doordat Freaky vermoedelijk niet tot het uiterste ging vanwege afgelopen zondag.
    Had ook veel geluk achteraf want na de race gooide LIVE mij uit de lobby. Na veel moeite kon ik pas weer joinen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn kwalificatie ging goed, heb 1 flying lap gedaan en een beetje gespaard voor heat 1 vanwege zondag. Reed een 1.37.2 en was daar tevreden mee.
    Heat 1 ging goed. Paar kleine foutjes (nog steeds herstellende van zondag). Ik maakte idd een hele zeldzame fout (zat een mug rond mij te vliegen en miste echt me rempunt). Heb nog geknokt voor de overwinning, maar mocht niet baten helaas, maar licht tevreden over heat 1.
    Heat 2 weer een herstart gehad helaas:mad:Had voor de herstart een perfecte start, lag 2e vlak achter Renenieuwvennep. Na de herstart een hele slechte start meegemaakt, weet niet hoe het kwm, maar bleef hangen bij de toerenbegrenzer volgens mij. Opkomen van het rechte stuk na bocht 3 gleed ik weg en kwam onschuldig/ongelukkig tegen Rynq87 die er vanaf ging. Ronde 2 wou ik Misja NL inhalen maar zag mij niet en knalde vol tegen me aan waardoor ik met veel schade verder moest rijden en compleet de aansluiting verloor op Loyall. Maar in ronde 3 meteen gepit en een inhaalrace begonnen. Leuk duel gehad met Flavourlicious voor de 2e plek, die het uiteindelijk 'gemakkelijk' cadeau gaf.
    Uiteindelijk blij met 2e positie, ondanks de schade.
    Positieve is wel dat ik 40 punten uitgelopen ben op AZT B Tender, had het liefst er 50 gehad, maar door pech iets minder punten gehaald:)

@Loyall,
    Ik reed op 90%, ging niet voluit.

19. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Zo ik trap maar ff af,

Wederom een mindere kwalificatie ..... of misschien kan ik dat gewoon niet zo goed????

Vanaf plek 5 vertrekken en wel een hele mooie start, eerst Rene en later in de ronde Flavour nog voorbij. Daarna hotlappen achter Loyall en Freaky. In ronde 8 de pit in met 140 mtr voorsprong op Rene. Bij uitkomen pit zat Flavour in 1 keer in mijn nek om vervolgens de volgende ronde ook nog eens achter Renee te moeten aansluiten??:confused: Wel knap van Renee hij heeft in 1 ronde 140 mtr achterstand weten om te buigen naar 20 mtr voorsprong :thumbs:. Ik vermoed dat mijn pitcrew een beetje mindere dag had. Flavour kwam tot overmaat van ramp toch nog voorbij, 5e plek.

In de pauze tussen heat 1 en 2 wordt ik uit de lobby gegooid :confused: ook nog nooit gehad. Gelukkig wel nog kunnen aansluiten (DANK VOOR HET WACHTEN jongens!! en Ann), maar wel netjes iedereen voor laten gaan (omdat ik een herstart had veroorzaakt, welliswaar vanwege lag, maar toch) en achteraan aansluiten bij Sjees-babe Annnmm. Door wat tikjes van anderen hier en daar toch nog naar voren kunnen rijden tot een 5e plek, waarna Renee heel sportief voor een 2e keer de pit in wordt geroepen. (Ben dus niet de enige met een mindere dag van de pitcrew ;) . Uiteindelijk nog proberen bij Flavour om zijn 3e plekkie af te snoepen, dat ging helaas niet lukken.

Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben dubbel blij dat LIVE mij pas na heat twee eruit knalde.
    Dat had net zo goed vlak voor de finish van heat 1 kunnen gebeuren en dat ik daarna niet meer kon inloggen.
    Alles zat nu mee.

Deel Deze Pagina