1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd

    Zou geweldig zijn natuurlijk, maar in Skyrim gaat het ook ten koste van andere dingen.

    Bijvoorbeeld maar 5 npc's die rondlopen in een hele dorp ofzo tegenover al het leven in de straten van GTA.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Dat is wel fucking cool als dat zo is. In MCLA moest je met je lichten knipperen naar mensen. Ik zit nu in die eerste streetrace en dat is nog niet eens zo easy zeg. In IV won je eigenlijk altijd omdat de tegenspelers hele domme shit deden....dit is bruut!!!

    Er zitten sowieso toch wel een aantal streetraces in de game naast die eerste?

    Elk gebouw toegankelijk maken zou idd niet nodig zijn, maar er is serieus te weinig. Het blijft raar en jammer dat de fastfood tenten allemaal dicht zijn en dat er tot nu toe geen ziekenhuis open is. Ik had altijd veel rampage lol in die ziekenhuis en eettenten die open zijn gaven net even dat extra realisme en daardoor wat meer diepgang. Maar ja, it is what it is.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Over fastfood gesproken... ik heb nog wat leuks! :D Jammer dat ie mij te groot is. :p

    [​IMG]
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jij met je fastfood
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    In welke versie van GTA kon je dan ziekenhuizen binnen gaan, heb GTA IV nooit gespeeld dus ik veronderstel daar?


    ?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In GTA IV kon dat.

    [​IMG]
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yups. Sowieso twee ziekenhuizen die je binnen kon gaan en dan soms in SP, maar vaak in de MP in dat ziekenhuis gaan zitten en puur rampagen.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik herinner me trouwens ook dat je ooit eens link had gepost naar een topic op het GTA forum waarin iemand nieuwe ideeën had gepost nadat er al wat GTA info uitgebracht was, iets in de trant van geld verdienen, meer huizen/gebouwen die je kunt aankopen of binnen kunt gaan.

    Is het merendeel van die ideeën nu terug te zien in GTA V of niet?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik alleen de video van die dude heb gezien toen, maar eigenlijk een beetje ben vergeten nu. Volgens mij lang niet alles nee, maar misschien was dat ook gewoonweg niet mogelijk.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Net die Mount Chiliad met een crossmotor opgereden, want een ervaring! _O_

    Naar beneden is ook geweldig, super gave drops die mogelijk zijn, maar kleinste foutje kan fataal zijn... Trevor bleef maar vallen en 'auw' roepen. :emo:

    Las net al iemand die zei dat regen zo mooi gemaakt is, ook dat was mij nu opgevallen. Komt ook water te staan op sommige plaatsen in de desert zag ik, daar doorheen crossen gaf ook mooie effecten!

    Spel word mooier en mooier, en ik heb pas zo weinig gezien of gedaan eigenlijk...
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het heeft bij mij exact één keer geregend maar dat zag er prachtig uit! Was 's nachts en die verlichting op een natte straat was super.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik zit nu al op 27.9%, gaat vrij vlot eigenlijk. Probeer wel zo min mogelijk main missies te doen :+. Heb er tot nu toe 19/69 gedaan, maar hobby's heb ik al 30/49 completed.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Trouwens een groot grafisch verschil zeg als je je console op "auto" en "expanded" instelt.
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg eens uit?:eek:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik heb hier maanden mee gekloot. Voor sommige games is het prima, zoals Skyrim, dan heb je echt donkere dungeons. Maar de buitengebieden zijn dan weer te donker. In Dead Space is het echter geweldig, want in een kamer zonder belichting zie je dan ook echt niets. Ik heb begrepen dat voor HDMI je de 360 op standard moet zetten auto geloof ik. Voor VGA zet je de boel op expanded.

    Zelf heb ik van iemand op de Xbox forums advies gekregen om een testpatroon aan te zetten, gewoon op een USB en dan de tv beeld instellingen instellen en dus de 360 op standard en auto. Doe je met HDMI het op expanded...krijg je 'crushed' black levels. De instellingen die ik nu heb op mijn plasma en 360 is tot nu toe top geweest voor alle games.

    http://www.lagom.nl/lcd-test/black.php

    Zo'n testpatroon laden en je moet alle blokjes kunnen zien.

    http://www.highdefforum.com/gaming-...lay-settings-hdmi-color-reference-levels.html
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is wel zo. Bij sommige games is het dan te donker, maar bij mij stond het ook op standaard vanwege shooters. Net op expanded gezet en GTA5 ziet er gelijk kleurrijker en minder vaal uit. :)
     
  17. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    En waar pas je dat aan?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn de omgeving waar Trevor woont is echt super mooi. Warmte straalt er vanaf. Zeker vanaf het wegddek.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Display onder System Settings.
     
  20. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok tanks Lethal. Zal het eens checken..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina