Ik denk inmiddels dat Microsoft dit expres doet, als afscheidsfeestje voor de 360. Game with Gold, maar dan beter. Goedmakertje voor jarenlang slechte behandeling. ofzo.
wat een werk ik wacht wel tot ie in de aanbieding is maar wel genant dat het nu zelfs met zo'n goede en recente game gebeurd
Wat een werk?! Het klinkt misschien veel, maar het is zo gepiept. edit: Maar de game verdient de sales wel, dus wacht maar op een aanbieding. Bij mij zou ie er voorlopig toch niet in zijn gekomen.
Jammer dat het allemaal via de Xbox zelf moet, en niet via een website kan ofzo. Ben voorlopig niet terug in NL, en dus geen fysieke access tot mijn 360 ...
Hm, zou de locale iets uitmaken voor downloadsnelheid dan? Want voor de rest is het niet nodig 9%. yay
Ik denk dat GTA de XBL servers plat legt. Even kijken of het helpt. edit: De locale (willekeurig) op Slovakia gezet, en het leek even sneller te gaan (want gelijk 10%), maar nu blijft het weer steken. meh
Zo weird allemaal, maar ik doe het ervoor. Voor de liefhebbers die destijds geen gold hadden. Fable 3 is ook gratis binnen te harken via Bosnie account
Ik keek vroeger al regelmatig in deze topic, maar de komende tijd toch best met argusogen. Rayman is aan het downloaden