Ik vind het nogal moeilijk om te beoordelen a.d.h.v. die video. Sowieso interesseert me die nieuwe Vita Slim niet echt. Het verschil met de huidige Vita is minimaal, dus zie geen reden om de nieuwe te halen.
Ik ook niet, maar ik zie zelfs geen reden om deze te halen als je nog niet de huidige hebt. Ok, de iets langere batterijduur. ___________ VERDORIE. NU AL? Nu maar afwachten tot er weer iets fatsoenlijks voorbij komt, en dan weer een nieuw abbo.
Neem een jaar? Dan krijg je 90 dagen extra heb pas ook gedaan, abbo loopt nu tot begin 2015! Btw, heb gister AC Liberation uitgespeeld, heerlijke en vermakelijke game Trophunten kan dus weer beginnen...
Ik weet het niet, ik vind het wel lekker op mijn huidige manier. Iedere keer een abbo nemen zodra er pas weer iets leuks te downloaden is. En iedere keer heb ik dan in de periode dat ik geen Plus heb weer even tijd om de games te spelen die ik zelf heb gekocht!
Af en toe wil ik dat ook wel is idd, gewoon de tijd kunnen hebben alleen voor je zelf gekochte games. Te groot aanbod gewoon.
Daar heb ik gelukkig geen last van. Grootste deel heb ik al of vind ik niet interessant. Af en toe zit er een leuke titel tussen. Alleen die leuke titels zijn toch slecht voor m'n backlog. Ik zet ze wel achteraan m'n backlog, aangezien ik games waar ik echt voor betaald heb toch wel voorrang geef.
Ik zet ze juist wat meer vooraan. Omdat ik maar beperkte tijd heb om ze te spelen, ze zijn niet altijd van mij. Dus, snel! Nu het nog kan! Mijn eigen games blijven toch altijd wel beschikbaar.
What he said Heb hetzelfde gevoel haha, vooral bij m'n eerste abbo van 3 maanden toentertijd door de hack. Nu de volgende update ook weer is aangekondigd, wil ik dragon's dogma en streetfighterxtekken ook graag spelen. Dragon's dogma gaat sws wel weer veel tijd inzitten als ik het zo een beetje kan vergelijken met skyrim ^^