1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    maar de game was wel goed:)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee.

    Iedereen die het goed vond moet dronken zijn geweest tijdens het spelen.
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat vond je er niet goed aan?

    GAME WAS SUPER :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha ga ik zeker doen! Ben nu wel benieuwd naar s' nachts in die wereld met monsters haha :p nee maar ik respecteer je mening over skyrim hoor, iedereen zo z'n ding.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat doe ik dus ook;
    ondanks dat er elke maand voor mij interessante titels bij Plus zitten, gaan mijn zelf gekochte exemplaren voor (al is het alleen maar om de game door te kunnen verkopen als ik er klaar mee ben en de game niet wil houden:9).

    Maar goed, ik blijf dan ook lid van Plus; die 50 in een jaar (met nog elke keer 3 maanden gratis, dus extra voordelig....en dan laatst ook nog die 50 euro voucher voor cheaper) heb ik er graag voor over om niet snel games te moeten spelen. Veel relaxter zo.:thumbs:
    Eens. Skyrim doet mij ook niks (net als GTA).
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Skyrim vind ik ook een grote tegenvaller. Stond helemaal te springen voor de launch van de game. Maar toen ik eenmaal de game had was ik er al na een uurtje of 20 helemaal klaar mee. Dat terwijl ik honderden uren in Oblivion heb gestoken. Ik ben het niet eens met Dulle over de graphics, want de graphics zijn wel degelijk goed, maar de hele wereld trok mij niet en het verhaal vond ik niet interessant. Het had gewoon niet de sfeer die Oblivion wist te geven.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Moet Gravity Rush 1 nog uitspelen xD zit vast op zo'n verrot stukje haha.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij? Diegene die alles op Platinum haalt weet GR niet uit te spelen?
    Schande!

    :+

    Waar zit je vast?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Top!
    Munster Hunter lijkt me cross play te worden als ik op dat linkkje klik?
    Monster Hunter heeft me eigenlijk nooit wat gedaan, maar lijkt me een goede sales boost voor de Vita in Japan.

    GR2? Moet deel 1 ook nog steeds doen, maar lijkt me wel een toffe game!
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Episode 13 zo te zien aan m'n trophy's. Tijd niet gespeeld nadat ik niet meer verder kwam en toen ook meer vergeten haha.
    Het was trouwens bij een brug, waar je allemaal kleine beestjes moet verslaan en dan komt er zo'n megaaaa beest ofzo
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Bedenk je wel dat dit om Monster Hunter Frontier gaat. Dit is een soort MMO Monster Hunter die alleen online te spelen is. De game is op de X360 en PS3 al uit in Japan, maar is dan ook alleen te spelen op de Japanse servers. Aangezien de X360 en PS3 versie nog geen eens naar Europa zijn gekomen, weet ik niet of de Vita versie dit wel zal doen. ;)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Enig idee of we die game wel willen hier in Europa? Hoor er niet bijster positieve reacties over. :+ Wat maakt het zo slecht tov de reguliere MH games?

    Nog wat Gravity Rush 2
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vita games op Vita TV.







    Had niet verwacht dat het er zo goed uit zou blijven zien, zo opgeblazen naar de grootte van een tv.
    LAAT ME NOU MIJN EIGEN VITA GEBRUIKEN :mad: (ik blijf het herhalen totdat het kan)
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat wel raar is dat je in sommige videos ziet dat ze met de vita op de tv spelen, en daar komt geen vita.tv naar voren. Volgens mij gwn via een accessoire kabel die naast je gamecartridge geleuf moet. Dus het principe blijft hetzelfde alleen dan met een kabel.

    Maar sony heeft gewoon nog niets aangekondigd over die accessoire poort :mad:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hey. er zit nog een aansluitpoort naast die waar de games in moeten. lol :+ Altijd wel gezien dat er iets zat, maar nooit geprobeerd open te maken. Mysterieus!

    Maar ze spelen niet met de Vita op Vita TV, diegene die op TV speelt doet dat met een Dual Shock. Die met de Vita zijn gewoon co-op partners die op hun eigen scherm spelen.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    I know, maar ik bedoelde meer dat de vita gwn doormiddel van een kabel op de tv wordt aangesloten. Dit werd al gedaan voordat de vitaTV aangekondigd was, dan wordt het scherm van de vita gewoon gedupliceerd waardoor je zowel op de vita als oo de tv hetzelfde beeld hebt.

    Duurde even maar heb de yt video eindelijk gevonden :D

     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57


    Astu.
     

Deel Deze Pagina