Ik gooi net m'n volledig geinstalleerde forza 4 eraf. Max Payne 3 gaat er straks ook aan geloven. Rayman op 20% nu, iemand hem al voor 100% binnen? Dulle?
Heb mijn xbox uitgezet en vervolgens 5 minuten laten hibernaten (downloaden terwijl hij op standby staat) Vervolgens weer aangezet en de DL zit nu op 2 %
26% nu, snel is anders. Maar ik klaag niet. Iedereen met een xbox + internetverbinding is dit nu aan het downloaden.
Holy shit. Niet verwacht dat t zou lukken maar hij is geinstalleerd en al bij mij. Werkt op m'n eigen account dus ik heb nu gratis Rayman Legends. Hulde aan degene die hier is achter gekomen!
Heb de game op de WiiU en nu ook op de 360. Na de 360 versie getest te hebben is het me duidelijk dat de game voor de WiiU gemaakt is. Maar toch een goede toevoeging voor mn 360 backlog.
Dat was altijd al duidelijk door Murfy. Maar het speelt alsnog heel lekker op de 360! 14%! edit: 27%. Dit lijkt er al meer op.
Rayman Legends en Fable III zijn binnen! Voor Rayman de Xbox de hele nacht aan laten staan, want gisteravond zat er geen schot in. Fable ging vanochtend een stuk vlotter. Benieuwd wat er nog meer gratis is...
Ik doe exact dit maar ik krijg de melding "Sorry, Xbox live isn't currently available in the locale associated with this Microsoft account. Try a different Microsoft Account". Heb net een nieuw email-adres gemaakt xxx@outlook.com Land:Bosnië & Herzegovina en nu geef ik mijn email in met wachtwoord en krijg ik die melding. Edit: Oeps, via xbox.com het profiel maken dus.
Epic, vanavond even NicoBellic001 aanmaken en Rayman downloaden! Die game wilde ik serieus nog eens aanschaffen