[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Door die zelda wiiu moet ik nu wel een beetje twijfelen of ik toch niet een Wiiu ga halen. Past mooi bij m'n zelda 3ds. Alleen de Windwaker heb ik al voor de cube..

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij GM staat ie ook in de webshop. Heb ik proberen te bestellen, maar gaf een foutmelding toen ik Heerhugowaard als filiaal koos. Nu voor de veilige zekere weg gekozen. Wat meer betaald, maar L.E van Zelda is het dik waard.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gewoon doen if you got the money. Mooi collectors item toch? Ik heb geen interesse in een download versie anders had ik die Wii U ook gehaald. Nu een gewone gehaald van de week met Rayman Legends. Lachen, dat ding. Ik weet ook dat er niet veel games voor zullen uitkomen, maar ach, ik kan tenminste de Nintendo games spelen. En het ziet er grafisch best goed uit (tot de next-gen komen natuurlijK)

Voor de zekerheid ook maar even een pre-order geplaatst bij de GM, in filiaal Almere kreeg ik geen foutmelding. Daar is ie toch een tientje goedkoper.

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    the money is het probleem niet. Tijd wel... was eigenlijk van plan deze generatie maar een console te kopen. Enige voordeel is dat de One is uitgesteld... (zou Boris toch gelijk krijgen dat de WiiU hiervan gaat profiteren?)

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voor Zelda moet je tijd maken. Ik heb TWW ook op de Cube, maar ik heb het spel al mogen spelen, echt prachtig. Die sfeer, heerlijk. Helemaal in die scherpe HD graphics. Nee, als money het probleem niet is, dan zou ik het gewoon doen. Je hebt dan een brute versie van de WiiU, en de maand na TWW komt Super Mario 3D World, met de maand erop Donkey Kong Country Tropical Freeze. Vette shit.

Overigens verwacht ik niet dat de Wii U ervan gaat profiteren, omdat de PS4 wel komt dit jaar.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dit filiaal is gesloten, dat zal wel de reden zijn.

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helaas bezorgen ze ook niet vanaf de website, dus voor een 10tje meer is Nedgame een goede keus geweest.

Edit: Bij game mania staat
    Richtprijs: € 69,98
    Deze prijs is de richtprijs op het moment van de pre-order en kan mogelijk nog veranderen.

Kan dus alsnog duurder uitvallen.

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker weten dat de Wii U gaat profiteren. Alleen in welke mate is de vraag.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens producent Eiji Aonuma zal de nieuwe Zelda voor de Wii U een aantal gameplay-elementen bevatten die geïnspireerd zijn door The Legend of Zelda: A Link Between Worlds en The Legend of Zelda: The Wind Waker HD.

"Natuurlijk kijken we naar de nieuwe Zelda voor de Wii U en uiteraard heeft het werken aan deze titels de nieuwe Zelda voor de Wii U beïnvloed.

Om een voorbeeld te nemen: in The Wind Waker HD gebruiken we de Wii U GamePad om rond te reizen in een boot, dat bijna helemaal gebruikt wordt als een GPS-controller. Ik wilde echt die gameplay-mechaniek toepassen in de nieuwe Zelda-game voor Wii U. Ik zeg niet dat Link weer een boot zal gaan gebruiken, maar we zullen wel weer rondreizen in het avontuur. Ik denk dat de GamePad iets is dat een zo soepel en een zo plezierig mogelijke ervaring maakt dat voor de speler mogelijk is.

Ook heeft A Link Between Worlds allemaal gloednieuwe elementen. Ik heb geen exacte voorbeelden maar er zullen zeker elementen inzitten die we zeker meenemen in de ontwikkeling van deze nieuwe Zelda.

Ik denk dat het een Zelda wordt met elementen uit andere Zelda's waar iedereen van houdt en wat iedereen wil zien in een nieuwe titel, gecombineerd met nieuwe gameplay-elementen van A Link Between Worlds, dat uiteindelijk samen komt in één mooi pakket."

http://www.n1ntendo.nl/article/42529/1/zelda-wii-u-zal-invloeden-kennen-van-the-wind-waker-hd-en-a-link-between-worlds

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu ook bij intertoys

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat bij intertoys?:confused:

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha! Mastat, borrel op?

Eerste reviews zijn binnen. Hele hoge cijfers (9+) en en gemiddelde cijfers ( 7's ) .

Wel een beetje wat je kan verwachten met een remake denk ik.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De limited edition :)

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat je hem niet meteen kan bestellen :mad:
    De game toch maar gereserveerd.

15. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels niet meer te reserveren G##%^#:mad:

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mag mijne voor 90,- :-D

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat snap ik!

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Games die nog niet uit zijn kan je bij Bartsmit en Intertoys ook niet reserveren maar die worden in het verlanglijstje gezet.
    1 dag voor de release krijg je een sms of email met de vraag of je de game definitief wil bestellen.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Binnenkort maar mijn Wii U verkopen omdat ik de Wind Waker bundel nu als pre-order heb staan. Ik moet het gewoon hebben!

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik bied je 10 euro!

Deel Deze Pagina