Jazeker! Wanneer je met GAE speelt kleurt het hele stadion rood en geel! Maar de echt unieke zijn alleen bij de grote clubs volgens mij...
Je moet een mapje hebben die WEPES2014 heet en daarin de files. Eindelijk chants op Xbox! Hoe krijg je de pijl weer terug met het kiezen van een ander mannetje als je verdedigt? (cursor Change)
Oja trouwens, is het formatie scherm in de volledige game iets beter als in de demo? Speler wisselen tijdens de wedstrijd duurde een eeuwigheid dankzij die fucking cursor
Dit had ik trouwens nog niet eerder gelezen: Konami to add "hundreds and hundreds" of new faces after PES 2014 launch Sommige hechten er weinig waarde aan, zelf vind ik dit wel belangrijk voor de complete ervaring. Misschien dat ik PES voor een leuk prijsje haal als ik GTA V heb uitgespeeld en ik even de periode voor de PS4 moet overbruggen. Zijn er nog grote veranderingen? De offline ML speel ik best veel, hoe is die dit jaar?
Je kunt nu overschakelen naar andere teams (), bondscoach worden en er zit een soort van heart gedoe in waar moraal een rol in speelt. Oftewel klinkt goed.
Je moet het ook doen met de vierpuntdruktoets ipv de analoge stick. Gaat wat sneller als je speler moet wisselen.
Ja ik! Ofwel hij breekt af tijdends de download, ofwel hij zegt tijdens het installeren van het gedownloade pakket dat het stuk is en breekt dan de installatie af. Adam Bhatty beweerde op twitter dat het kwam omdat het gisteren nog geen release date was. Lijkt me onzin dat het pakket dan gisteren stuk was en het vandaag het niet stuk zou zijn. Maar goed, ga het straks weer proberen.
Er wordt nu gewerkt aan de online functies door Konami. Wordt zelfs noodonderhoud genoemd. Ze zullen het probleem dus wel erkennen en de oplossing hebben gevonden.
P2p of http? Je moet m op http zetten, tenminste als je de ps3 versie hebt. Zitten bugfixes en wat andere dingen in...
Ik kan hem niet downloaden iig. Maar ik heb wel die twee nieuwe ballen (wow), heb ik hem dan niet al binnen? Ik had de game sinds dinsdag en gelijk wat updates en shit. Ik heb de 1.01 versie, dan heb ik hem toch al? Is dat dan degene die ik moet hebben?
Jup! @SammyR, PS3 of 360? Bij mij was het binnen 5 minuten gedownload en geinstalleerd op de PS3 (wel via HTTP downloaden, p2p is langzaam)
Op WENB hebben sommigen PS3 gebruikers het over de te snelle tempo v/d game, veel sneller dan het tempo in de demo. "Patch 1.01 is ok but data pack (from information menu) is making game too FAST." Zijn er mensen met een PS3 die dezelfde ervaringen hebben? Sommigen adviseren dus om wel de Patch 1.01 te installeren, maar niet de data pack. Graag reactiessssssssssss! Ik kan de game vanaond pas kopen.