Kun je de game dan ook enkel maar op dat acoount spelen? Of kun je dat account na downloaden verwijderen..?? Als ik de game wil downloaden zeggen ze dat ik gold moet hebben, is dat juist? Opnieuw gedaan, account downloaden ,ingelogd en vervolgens de boodschap krijgen dat xboxlive niet in deze regio is. Ik vind het wel best dan hoor..
Overloop alle stappen nog eens. 1. Nieuw email adres maken op outlook.com -> land: Bosnië 2. op Xbox.com je aanmelden/nieuwe account maken 3. Profiel downloaden op je xbox Mijn download was binnen het uur klaar, netjes.
Ja hij geeft error code als ik wil dlen. Maar staat er bij jullie ook dat van not supported in your country nog
Toen ik de eerste keer klikte op "download now" kreeg ik ook een fout melding, daarna probeerde ik het opnieuw en werkte het wel.
Kut, te laat voor Rayman. Die zou ik echt graag gratis willen hebben. Edit: Mocht het nog wel werken, let us know!
Je moet ook niet naar de marketplace gaan. Je gaan naar je 'Recent Games' of 'My Games', selecteert een willekeurige game door op X te drukken (Game Details) en gaat vervolgens zoeken met Y (Search). Dan zoek je op Rayman en download je 'm.