1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fijn dat jullie in ieder geval de humor er nog in kunnen zien. :emo:
     
  2. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen met GTA V bezig? :+
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heb dinsdagochtend wel de SP uitgespeeld , goed einde vond ik het zelf. :thumbs:
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb deze week de SP op Perfectionist uitgespeeld. Was niet zo moeilijk als gedacht.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Rookie is voor zelf soms te moeilijk. Die 4E missies krijg ik niet voor elkaar op Rookie..
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als je die missies solo doet is het vaak echt op de lulligste manieren gespot worden...

    vaak ook bij de laatse objective O-)
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, het beste is om veel sleeping gas te gebruiken en goed je tijd nemen voor de actie. Ik heb ook gemerkt dat de enemy nooit naar boven kijkt met zijn zaklamp. Ik hang daarom ook vaak aan het plafond.
     
  8. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed einde? Dat vond ik juist erg tegenvallen!
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Same here, zonder spoilers weg te geven vond ik het nogal een anticlimax.
     
  10. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Vorig weekend de 5th Freedom Edition besteld en dinsdag in huis. Wat een gave game is dit. Vond het vorige deel al leuk en mooie graphics maar bij Blacklist hebben ze zich weer overtroffen. Erg mooie graphics en de missies niet te makkelijk maar ook weer niet onmogelijk. Heb gisteren samen met een vriend van me de co-op missies geprobeert en dat speelde ook heerlijk. Soms erg lastig maar wel leuk dat ze bepaalde routes enkel voor co-op gedaan hebben. Bleven ook lekker doorspelen tot 02:00 :) Vandaag weer even de missie Safehouse zo snel en stealth mogelijk een paar keer herhaalt. Ik had geld nodig :D En dat tikt dan ook lekker door. Als je deze missie een paar keer doet dan heb je zo een miljoen of 2 in de kas. Ik zal dit spel zeker aanraden en blijf het nog lang spelen :) Ben er enkel nog niet helemaal over uit wat nou de beste stealth outfit/weapons zijn.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb max stealth outfit, ideaal want ik probeer altijd de vijand met rust te laten/neer te slaan.
     
  12. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zojuist ook max stealth outfit. Heb schijnbaar het een en ander vrijgespeelt \o/ Nu weer even geld sparen :9
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    al uitgespeeld dus als je splintercell wil doen stuur me maar een berichtje:)
     
  14. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik me afvraag is ... wat voor nut hebben die Gone Dark missies? Het kost je steeds geld, maar levert het ook nog wat op?
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als je de juiste keuzes maakt levert het geld op.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga er vanavond aan beginnen. Eerst deze nog ff spelen voordat ik aan GTA begin.
     
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7

    Oh ok ... dat was me nog niet opgevallen 8) Zal morgen eens opletten.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eerste missie als Ghost voltooid op realistic. Sommige stukken waren best pittig.
    Kun je eerst alle missions als ghost doen en na het uitsspelen missies herspelen voor panther en assault?

    En kun je die 4E missions nog spelen na het spelen van alle main missions ?

    Spel ziet er wel vet uit en speelt ook weer erg lekker. Verder niet naar achievements gekeken, verknoeit bij deze games altijd mijn spel plezier ...
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    4e missies kan je nog spelen nadat je het spel heb uitgespeeld.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    2 vraagjes

    1) zijn er ook side missions, zo ja wanneer krijg je die (of zijn dat die 4E) missions?

    2) Scoring systeem; Ik heb nu 2x de derde (tweede echte) mission gedaan op realistic. Ik haal steeds 5850 punten als Ghost (geen punten in andere categorieen). 14x enemy undetected, 12x silent knockdown. Niet gespot, alles gepakt, binnen de tijd, effeciency bonus, etc. Maar ik 'master' de map niet, daarvoor mis ik een klein stukje van het balkje. Probleem is, hoe moet ik in godsnaam meer punten scoren? Waar krijg je allemaal nog meer punten voor als ghost?
     

Deel Deze Pagina