NIETS van gemerkt..... Behalve dan dat ik nauwelijks tot geen framedrops meer heb tijdens het spelen.
Ik snap het niet meer. Wat is nou het datapack en wat is de patch? Ik heb geen idee of ik het heb. Jullie reppen over uren downloaden, maar toen ik dinsdag die shizzle ging downloaden was het binnen 10 minuten klaar.
De patch is de download die je automatisch krijgt als je jet spel opstart. De datapack moet je zelf opzoeken in het spel. Dit staat onder het kopje statistieken in het hoofdmenu. Helder?
Yep, thnx. Ik heb beide gedaan, maar die datapack was niet duidelijk. Of deze was gelukt bij mij bedoel ik. Het ging eerst fout, en daarna kon ik hem niet meer downloaden. Maar als je die twee nieuwe ballen hebt, dan heb je de bewuste datapack begrijp ik.
Iemand enig idee wanneer de transfer update komt? Had gehoopt dat ie in de gegevenspakketupdate zou zitten,maar helaas.. Jammer ook weer dat er vrijwel alleen maar grote stadions in zitten.. Uit naar RKC in een stadion met een capaciteit van 50.000 :-/
Dat is wel heel erg onrealistisch ja... Waarom kunnen ze niet een middel grote en kleine stadion erin zetten
I know. Speel zowel online als offline... Maar vind het gewoon niet prettig om offline een ander tempo gewend te zijn dan online...
Snap niet waar iedereen het over heeft. Ik speel op de PS3 heb de update en de patch binnen, game geinstalleerd maar heb nul framdrops tijdens het spelen... En ik speel op 1080p btw.