Voor michael heb ik het redelijk simpel gehouden. Volgens mij heeft die 3 auto's. Zie ook steeds zo cabrio staan en een sport auto in de garage. Dacht even dat deze weg was maar die stond aan de straat geparkeerd.
Fietsen Spoiler Boten Spoiler Commercieel Spoiler Compact Spoiler Coupés Spoiler Hulpvoertuigen Spoiler Helikopters Spoiler Industrieel Spoiler Militair Spoiler Motoren Spoiler Muscle Spoiler Off Road Spoiler Vliegtuigen Spoiler Sedans Spoiler Service Spoiler Sport Spoiler Sport klassiek Spoiler Super Spoiler SUV's Spoiler Utility Spoiler Busjes Spoiler Alle voertuigen in GTA V
Vraagje over auto's mensen. Ik heb via internet zo'n Lambo gekocht (of ja, het lijkt er op). Werd afgeleverd in m'n garage. Chill. Ik er mee rijden. Ergens laten staan. Kom ik later terug in diezelfde garage, auto weg? Terwijl m'n twee bikes, een andere auto en zo'n special car er nog wel in staan. Doe ik wat verkeerd?
Dure auto's kopen is echt nutteloos. Gewoon paar rondjes door Beverly Hills rijden en je hebt al een prachtige wagen.
Kun je zelf in zo'n Boeing vliegen? Ik heb er proberen in te gaan op het vliegveld (een gele) maar het lukte niet. Oké, ik had 4 sterren achter me aan, maar toch.
Ja, sommigen kan. Moet je even kijken of je bij het bij het voorste wiel opengeklapte deurtjes ziet, daar kun je er bij in!
Awesome! Ik kwam een vrachtauto tegen met aanhanger waar auto's op konden staan. Helaas paste die niet in een garage Hier staat hij op iemand's Snapmatic maar dan mét auto's http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2352/8x1z4iJsoUi0NlWh0HpJgw/0_0.jpg Ik wil eigenlijk met zo'n container kraan (die alleen naar voren en achter kan) over de weg rijden. Maar dan wel kunnen sturen natuurlijk. Moet met de pc versie wel kunnen *)