1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik switchte laatst van Franklin naar Michael, werd Michael aangesproken door een politie agent dat ie daar niet mocht roken ivm open vuur. Toen zei hij dat die politie maar weg moest gaan omdat hij anders zou flippen :p
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Ah ok.. Dan ga ik eens kijken want ik vind het wel een grappig iets dat ik een hond heb die gezellig meegaat. \o/
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    hahahahaha....
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Heerlijk, ben tijdens het free roamen in GTAV al vaker dood gegaan dan in heel GTAIV geloof ik.
    Ik doe alles ook gewoon op 1 save, leuke statistiekjes.
    Alleen m'n geld gaat er wel snel doorheen. Snel even sparen om Los Santos Customs over te nemen.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    hoe kan je nou beetje geld verdienen in dit spel??
    heb alleen taxi rijden gevonden als inkomen, de rest vd activiteiten kost geld?
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Missies, Een tankstation overvallen, aandelen
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Vind ik altijd gevaarlijk... Had bij GTA IV daar wel eens problemen mee, maar daar fuckte autosave alles op.

    Heb nu 3 savegames die ik om de beurt gebruik. (pas 2 uur gespeeld lol)
    Heeft dat effect op die statistieken ja? Pakt hij niet alles bij elkaar? Je laatste save bevat dan toch 'alles'?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Nee als je op verschillende saves speelt dan niet.
    Je kunt wel 3 verschillende savegames hebben, maar wel 1 hoofdsave waar je altijd als laatste opslaat.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had die auto ook :'-( alleen toen ik hem de garage in wou rijden bij Franklin, stonden twee van die auto's van hem bovenop elkaar in de garage. Ik met veel moeite proberen ze van elkaar af te krijgen en was uiteindelijk gelukt wou de die auto erin rijden was hij weg... vast gejat in die ghetto buurt! Balen... die auto rijdt echt heel goed idd. En grappig de reacties van de mensen op straat als je daarin rijdt.

    Ik moet trouwens zeggen toen ik de game voor het eerst speelde had ik heel veel van die frame-drops vooral vanuit de auto gezien (zo rij ik vaak), nu ik een stukje verder ben geen last meer van frame-drops. Maar wel raar dat als je disc 2 installeert dat dat voor performance problemen zou zorgen, meestal juist niet ik heb elk spel vanaf de HDD gespeeld alleen GTA V niet.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dat disc 1 ook geïnstalleerd moet worden en ze dus elkaar in de weg zitten.
    Daarom kan het zorgen voor wat problemen al moet ik zeggen dat het wel meevalt. Heb hem nu ook lekker op de HDD staan.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ze ook allebei geïnstalleerd en tot nu toe nog geen problemen gehad :)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt maar er zijn toch wel meer spellen waar je 2 disc's moet installeren? Kan mij nog goed herrineren dat developers juist zeiden dat je de disc's het beste kon installeren omdat je dan minder pop-up / frame-drops zou hebben bij spellen. In GTA V's geval zou dat dus andersom zijn. Vind het zelf ook altijd fijner als de disc op de HDD staat zodat hij niet de hele tijd hoeft te draaien.

    Ga ik ze ook gewoon installeren, maar een vriend zei dat er op IGN een artikel over stond om het beter niet te doen ofzo? Niet gelezen nog.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.613
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Waar kan je trouwens zien hoelang je in totaal gespeeld hebt?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wát een spel _O_
     
  16. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier! Je moet er wel even voor zorgen dat je account gelinkt is met de Social Club. Als je dat gedaan hebt, kun je echt alles bekijken!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog niet zo heel veel tijd gehad om te spelen dus gister net Trevor unlocked. Geweldige missies meteen met hem (characters, dialogen, cutscenes, objectives, referenties alles) en ik kreeg gister ook pas een idee hoe groot de map eigenlijk is.

    Daarvoor alleen een beetje in de stad bezig geweest met Micheal en Franklin.


    Wat ik me nog wel afvroeg, ik heb bij die eerste Heist alle goedkope crew members genomen om te kijken wat er dan mis zou gaan

    M'n gun man ging op zn bek met de motor dus ik was 25% van de take kwijt :+

    Dat ging al met al prima en was niet echt extra lastig ofzo. En aangezien die goedkope crew members nu een 25% skill increase hebben gekregen zie ik niet echt t nut om de volgende keer andere duurdere members mee te nemen.

    Hoe hebben jullie dat gedaan?

    Ik heb trouwens de 'smart' optie gekozen
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is er een manier om het vliegveld op te komen zonder een wanted level te krijgen?
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    De hangar van 1.3 mil kopen :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina