Volgens mij kan dat vrijwel elke kapper, althans bij mij dan. Misschien dat het een hairstyle is die je krijgt i.c.m. Social Club? Las dat je daar aparte hairstyles kon krijgen.
Haar en baard beide op het begin al gedaan bij de eerst de beste kapper Bril gaat vaak gewoon weg als je switcht, dat is wel jammer
En hoe krijgen we Trevor precies kaal? Ik krijg die optie met hem bij geen enkele kapper. Ik weet zeker dat het kan zag er gister nog een foto van.
Wat stom dat je gold moet hebben om al die pictures tesharen. Ik had een mooie foto met een snackbar man gemaakt, Het grappige was dat die boos werd en me wou slaan toen maakte ik net een foto, Hilarische foto.
Hoe krijg jij Trevor kaal? Die optie krijg ik bij geen enkele kapper Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk
Geen foto van mezelf maar crashte aardig hard me vliegtuig toen ik wilde zien of ik het nou echt goed zag. Een roze dino met een hotdog in z'n klauwen
Ehm, bij zijn reguliere kapper in de woestijn kreeg ik de optie ook niet, maar ik kreeg de optie wel toen ik naar een kapper in de stad ging. Ik heb de Special Edition, ik weet niet of dat het verschil maakt aangezien ik hier extra kleding, wapens en kapsels bij kreeg. Ok! Vet! Die ga ik opzoeken!
Vet man met die haai. Ben ze zelf nog niet tegengekomen. Then again, ben ook nog echt niet wezen scubadiven, heb geen pak ervoor nog. Ik durf alleen geen foto's te maken meer met die vastlopers.