[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net de game even gespeeld bij een maatje op de PS3 en die speelde in een wedstrijd erg traag, stroperig. In trainingsmodus gaat het allemaal wel soepel.
    Dan hoeft er minder gerekend te worden vermoedelijk. Ik merk een duidelijk verschil in de basis speelsnelheid tussen de PS3 en Xbox 360 versie. Maar zoals ik het begrijp moet die maat van mij even de PS3 op 720p zetten?

2. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 dat het met de framerate wel mee zou vallen maar er zitten toch aardig wat drops in.
    zelf na installatie op HD en heb ook verschillende resolutie geprobeerd geen verschil.
    soms heb ik wel eens het gevoel waarom ik nogsteeds halve games koop.
    zoveel dingetjes die niet af zijn, gelijk een day one patch en nog 1 de komende weken die bugs gaat oplossen.
    het is dat fifa niet die feel heeft die pes wel heeft maar anders was voor mij de keuze makkelijker.
    Ze hebben natuurlijk vanaf de laaste demo al geweten wat er allemaal aan mankeerde , ze wisten dat bepaalde dingen al niet meer optelossen waren .

3. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Moet zeggen de volledige versie van deze PES bevalt mij nog beter. Vind de aannames van de spelers beter en heb het gevoel dat het iets sneller speelt allemaal. Bovendien is de draaibeweging ook wat vloeiender en sneller dan de demo.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Toch wat klagen nu ik de hele avond/nacht gespeeld heb:

- De gezichten van veel spelers zijn echt bagger. Dat niet iedereen 100% lijkt, prima, maar zorg er bij de iets minder grote spelers in ieder geval voordat je een beetje in de buurt komt. Ik speelde tegen Japan en die gasten lijken niet eens Aziatisch(!)

- Het stiftje/lobje is veels te overpowered. Ik scoor ermee vanuit alle hoeken en standen.

- Misschien dat vrije trappen ook iets te makkelijk zijn. Vooral wanneer je L1 ingedrukt houdt.

- Keepers zijn echt slecht.

- Frame-drops op de PS3. Onacceptabel.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Keepers slecht? Dat hoor ik voor het eerst.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Dat ga je vast nog wel vaker horen. ;)

Vreemde zwakke rebounds, en toen ik een penalty stopte, met een duik naar de hoek, bleef de bal voor de goallijn stuiteren, dus die keeper springt meteen weer terug naar die bal om hem in eigen doel te stompen. Dat soort dingetjes.

7. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    paar potjes in de CL gedaan met RMA maar wat heb ik heerlijke potjes gespeeld zeg ik voel vrijheid ik voel me bijna in t stadion zelf dat publiek is echt prachtig vind t alleen jammer dat er maar weinig echte clubstadions inzitten zoals oa Camp nou Santiago Bernabeu voor de rest prima game !

8. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nog steeds geen datapack te downloaden op de xbox 360.
    Konami en microsoft werken aan een oplossing.

Momenteel is er een noodonderhoud voor xbox360.

Beschikbaarheid van servers voor alle consoles kan je hier terug vinden: http://www.konami.jp/we/online/

9. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat je online niet kunt spelen. Dat is namelijk het enige wat ik speelp

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, de keepers stellen niet zoveel voor. Vooral omdat de lob echt nergens meer over gaat. Die scoor ik achter elkaar, ik mis hem nooit. De keeper laat de bal gewoon door. Dat bederft het wel een beetje allemaal. Vanuit elke hoek scoor ik met een lob als ik dat wil. Een beetje jammer. Hopelijk patchen ze dat nog.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Afgaande op die site zijn de servers nu weer online.
    Vandaag maar eens kijken of dat er ook toe leidt dat we dat gegevenspakket weer kunnen ophalen.

@Cyrax Dat is wel jammer. Was dat in de demo ook zo? Daarover heb ik namelijk veel gelezen hoe goed die keeper toch was.

Geeft toch maar weer aan dat mensen het spel spelen en dan zó enthousiast zijn dat de objectiviteit er wat onder te leiden heeft...

12. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Concept Master League spelers Online

Nu is er de optie om te concurreren in 3 competities:
    - Association League: voor mensen die de voorkeur geven aan snelheid en bewegelijkheid
    -Continental League, voor de spelers die de voorkeur geven aan een meer technische benadering
    -Lega Catenaccio, geschikt voor meer defensieve speelstijl
    Eenmaal genoeg geld is verdiend in deze competities kunnen spelers daarna naar de Galactico league, waarin er geen financiele beperkingen zijn.

Spelwijze
    Geen contracten, geen stijgende transferbedragen, geen bijdrage of populariteit, nauwelijks player management dit jaar. De nadruk ligt op de drie verschillende soorten competities, bevordering verschillende speelstijlen.

Conclusie
    Geen contracten, dus hoeft u niet vast te houden aan een speler als je hem niet bevalt.
    Door statische spelerwaarden kunt u bouwen aan een evenwichtig team vanaf het begin, in plaats van overhaast de beste spelers te kopen zoals gedwongen werd in voorgaande jaren.
    Je kan ook cross-league games spelen, spelers die passen bij de stijl van de competities zijn beschikbaar tegen een gereduceerde prijs punten.
    Eigenlijk moet je dit jaar meer bouwen aan een team waar je bepaalde speelstijl zal moeten aanleren en een team te maken waarmee je dat ook goed kan. Het is dus meer voetbal in plaats van het spelen van een beursspeculatie game

Filters
    Filters om tegenstanders te zoeken zijn aangepast.
    Je kan nu filteren op league, pass support & team level

Bron: verzameling van informatie van verschillende fora. zelf heb ik nog geen MLO gespeeld jammer genoeg..

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het nog steeds een toffe game, maar ik houd er niet zo van om zo gemakkelijk te kunnen scoren. Ik moet er dan steeds over nadenken om het niet te doen, want anders voelt het gewoon niet chill. Overigens kon ik met PES 4, 5 en 6 ook altijd heel gemakkelijk scoren via lobjes, hoewel dat moeilijker was om te kunnen dan in PES 2014. Want dat is wel heel makkelijk hoor.

Het ligt niet alleen aan de keeper, de bal gaat er gewoon goed overheen. Maar het is gewoon te makkelijk uit te voeren en dat is dan toch jammer.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

De keepers zijn idd matig. Ik moet zeggen dat de AI mij ook wat tegenvalt. Scoor inmiddels elke wedstrijd zo'n 4 goals op Superstar niveau.

Blijf de cursor-change moeilijk irrirant vinden. En de framedrops zitten er inderdaad nog steeds in.

15. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Doet het nog steeds niet.
    Er staat wel in bedrijf op die konami website

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    PS3 werkt, kon online pass invullen. Zal ik eens kijken hoe laggy het is online :p

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Im snap er helemaal geen flikker van.
    Klinkt leuk hoor, een league op basis van speelstijl, maar wat gaat ervoor zorgen dat niet gewoon iedereen online de meest effectieve speelstijl gebruikt, zoals eigenlijk al 10 jaar gebeurt in de footies?
    Het zou mij verbazen als in de Catenaccio league iedereen ook daadwerkelijk met 1 spits gaat spelen. Ik geef je op een briefje mee dat er toch altijd wel gasten liever gewoon alles op snelheid doen met de snelste spelers uit het spel.

Waarom niet gewoon een league op basis van salaris? Dat je bewust met middelmatige spelers moet spelen? Daar wacht ik liever op.

18. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    als ik het goed gelezen heb, zouden die snelle spelers enkel maar in een team geselecteerd kunnen worden voor die Association league.
    Bij elke speler zal er dus een onderscheid gemaakt worden op basis van skills

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Online is het echt niet te spelen man... slowmo voetbal.. Wat een kutspel is t eigenlijk. Begin me steeds meer te ergeren.....

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Weet iemand hoe groot dat gegevens-pakket is?
    Na wat mislukte pogingen wil ik het - op aanraden van iemand op WENB - proberen op een USB-stick te zetten. Die stick is 4GB en ik weet niet of dat groot genoeg is voor dat gegeven-pakket.
    Iemand?

Jows, jij moet hebt het blijkbaar al geinstalleerd, dus jij zou het kunnen zien in systeembeheer op de XBOX ;)

Deel Deze Pagina