Was er nog niet en schijnt al in sommige winkels te liggen teminste in duitsland: http://www.youtube.com/watch?v=__ccKCqVklE&feature=c4-overview&list=UUqwGaUvq_l0RKszeHhZ5leA Let the hunt begin \o/
Het FIFA 14 gespot topic komt nooit te vroeg. Ik stel voor dat we de FIFA 15 editie ook vast starten.
Zijn we het weer eens eens Dyonko! En gespot topics kunnen wel te vroeg komen, dat weten we sinds dit jaar geloof ik ook op XBW. Was een keer iemand die 2 of 3 weken voor een release al eens een opende. Heb het zelf ook wel eens te vroeg gedaan.
Ik haal hem dit jaar toch niet, zeker niet nu met GTA V en Diablo III op de consoles. En er komen later ook nog vette games uit. Het is dit jaar qua potentiële topreleases wel een stuk magerder dan vorig jaar en de jaren daarvoor.
Aangezien de game vandaag in de us uitkomt kunnen we kijken of hij vandaag ook al bij ons te koop is.
Bewijs aub. (voor de zekerheid om trolls te voorkomen) Ik zie wel dat hij vandaag verzonden is, maar niet dat hij vandaag echt al binnen komt.
Weet iemand wat ze bedoelen met 4 gold packs voor ultimate team? Want ik ken geen een preorder die er maar 4 doet meestal 12/24 weken per week 1 pakket , ga hem daar bestellen. Maar als iemand het weet alvast bedankt
Voor de PC-gamers... zou je niet gewoon net zoals vorig jaar een VPN'tje kunnen gebruiken en vervolgens alvast de North-American versie via Origin kunnen binnenhengelen? Zo is dat mij vorig jaar namelijk ook gelukt, ruim twee dagen voordat-ie in Nederland uitkwam.