[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan je beter niet doen, dat lukt toch niet.
    Op DG had ik een tip van Domienr gezet en dat is dit:

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Des te meer ik het speel, des te meer ik me begin te irriteren.

Ten eerste is het nog steeds te makkelijk. Jarenlang die game niet aangeraakt, en nu kom ik moeiteloos mee op het 1-na-hoogste niveau (hoogste nog niet geprobeerd), terwijl ik nog steeds regelmatig loop te kutten met de controls.

Ten tweede wordt je soms gestoord van de AI. Sowieso van de tegenstander, maar af en toe ook van je eigen mannetjes. Beetje irritant als een verdediger zonder goede reden over een zachte voorzet heen stapt terwijl ie hem makkelijk weg kan schieten.

Keepers zwak. Prima op afstandsschoten, maar met schoten van de zijkant en stiftjes/lobjes gewoon belachelijk. Bij voorzetten ook niet geweldig.

Het selecteren van het juiste mannetje levert net iets te vaak problemen op, vooral bij een voorzet, waardoor je het verkeerde mannetje bestuurt en de kans weg is.

Ik weet het nog niet zeker, maar op het 1-na-hoogste niveau lijkt de CPU ook weer ouderwets te 'cheaten', oftewel als je voorstaat, dan heb je opeens weer wat meer moeite om de passes aan te laten komen of om de verdediging dicht te houden. Maar deze klacht is onder voorbehoud, want daar speel ik de game uiteraard nog veels te kort voor.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hier een quote waar je misschien wat aan hebt: Van EVO-web geplukt:

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Dat zou ook achterlijk zijn, dat de game dus brak is op de hoogste niveau's...

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Probeer het eerst eens uit, zou ik zo zeggen...

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom kunnen ze niet gewoon normaal alles in orde hebben? Ook al jaren niet gespeeld en op top player 2x gelijk en 2x gewonnen. Doelsaldo 4-0. Heb misschien 1 kans per wedstrijd weg gegeven en heb het veesedigen nog niet echt onder controle als ik heel eerlijk ben. Morgen maar ff kijken of prof beter is.

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik speelde gisteravond en vanmorgen de hele tijd al op professional. Pas vanavond de laatste 2-3 potjes geswitched naar 1-na-hoogste.

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik begin me ook echt te storen aan de keepers. Van afstand gaat het nog wel, maar als je een stap binnen de zestien zet, veranderen ze in regelrechte clowns...
    Ondanks dat vermaak ik me prima.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Nope, net weer wat potjes gespeeld, en voornamelijk de keepers zijn echt HEEL. ERG. SLECHT.

Dit gaat hem niet worden voor mij. Ik hou wat flauwe hoop dat ze nog iets kunnen repareren met een patch of whatever, maar eigenlijk geloof ik daar niet in.

Beetje een miskoop. Jammer. Dan over een paar maanden toch maar FIFA14 voor PS4.

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kunt online 1 vs. 1 nu filteren op team. Ligt het aan mij of ben ik dat hier nog niet tegen gekomen? Gave toevoeging. Niet meer altijd tegen Barca en Madrid.
    Nu maar eens ondervinden hoe het online speelt...

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik dacht het zelf hier ergens te hebben gezet, maar goed dat je het nog even zegt...

12. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Was al wel bekend en genoemd hoor. Zeker goede toevoeging. Jammer alleen dat je het gevoel hebt dat je in een herhaling terecht ben gekomen. Alsof je op -2 speelt. Verschrikkelijk....

13. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    wanneer komt de OF uit?

14. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer er online gespeeld kan worden op de xbox.

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet even de instructies van HanTerp volgen op de vorige pagina. Werkt prima.
    Online zijn er trouwens geen grensrechters. Typisch weer. :lol:

16. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Je bedoelt Domien...

Geef hem en Pesholland wel de credits :)

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kom nou. Dat staat ook gewoon in die post waar ik naar verwijs.

18. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Waarnaartoe? :)

Ik vind het geniaal gevonden van ons team en vooral domien, wil het alleen benadrukken.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vraag me toch altijd af hoeveel mensen er werken aan PES, zouden niet meer dan 3 mensen kunnen zijn.. elk jaar bugged als een malle, totaal incompleet en ook nog de transfers.

Moet toch niet zo heeel moeilijk zijn om dit allemaal gewoon voor de release ruim in orde te hebben?

Ben wel redelijk tevreden met deze editie, als die framerate en die keepers ook niet snel verholpen worden is het maar weer richting de concurrent.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Raar dat die keepers opeens zo belabberd zijn, in demo waren ze alleraardigst.

Deel Deze Pagina