Des te meer ik het speel, des te meer ik me begin te irriteren. Ten eerste is het nog steeds te makkelijk. Jarenlang die game niet aangeraakt, en nu kom ik moeiteloos mee op het 1-na-hoogste niveau (hoogste nog niet geprobeerd), terwijl ik nog steeds regelmatig loop te kutten met de controls. Ten tweede wordt je soms gestoord van de AI. Sowieso van de tegenstander, maar af en toe ook van je eigen mannetjes. Beetje irritant als een verdediger zonder goede reden over een zachte voorzet heen stapt terwijl ie hem makkelijk weg kan schieten. Keepers zwak. Prima op afstandsschoten, maar met schoten van de zijkant en stiftjes/lobjes gewoon belachelijk. Bij voorzetten ook niet geweldig. Het selecteren van het juiste mannetje levert net iets te vaak problemen op, vooral bij een voorzet, waardoor je het verkeerde mannetje bestuurt en de kans weg is. Ik weet het nog niet zeker, maar op het 1-na-hoogste niveau lijkt de CPU ook weer ouderwets te 'cheaten', oftewel als je voorstaat, dan heb je opeens weer wat meer moeite om de passes aan te laten komen of om de verdediging dicht te houden. Maar deze klacht is onder voorbehoud, want daar speel ik de game uiteraard nog veels te kort voor.
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal alles in orde hebben? Ook al jaren niet gespeeld en op top player 2x gelijk en 2x gewonnen. Doelsaldo 4-0. Heb misschien 1 kans per wedstrijd weg gegeven en heb het veesedigen nog niet echt onder controle als ik heel eerlijk ben. Morgen maar ff kijken of prof beter is.
Ik speelde gisteravond en vanmorgen de hele tijd al op professional. Pas vanavond de laatste 2-3 potjes geswitched naar 1-na-hoogste.
Ik begin me ook echt te storen aan de keepers. Van afstand gaat het nog wel, maar als je een stap binnen de zestien zet, veranderen ze in regelrechte clowns... Ondanks dat vermaak ik me prima.
Nope, net weer wat potjes gespeeld, en voornamelijk de keepers zijn echt HEEL. ERG. SLECHT. Dit gaat hem niet worden voor mij. Ik hou wat flauwe hoop dat ze nog iets kunnen repareren met een patch of whatever, maar eigenlijk geloof ik daar niet in. Beetje een miskoop. Jammer. Dan over een paar maanden toch maar FIFA14 voor PS4.
Je kunt online 1 vs. 1 nu filteren op team. Ligt het aan mij of ben ik dat hier nog niet tegen gekomen? Gave toevoeging. Niet meer altijd tegen Barca en Madrid. Nu maar eens ondervinden hoe het online speelt...
Was al wel bekend en genoemd hoor. Zeker goede toevoeging. Jammer alleen dat je het gevoel hebt dat je in een herhaling terecht ben gekomen. Alsof je op -2 speelt. Verschrikkelijk....
Je moet even de instructies van HanTerp volgen op de vorige pagina. Werkt prima. Online zijn er trouwens geen grensrechters. Typisch weer.
Vraag me toch altijd af hoeveel mensen er werken aan PES, zouden niet meer dan 3 mensen kunnen zijn.. elk jaar bugged als een malle, totaal incompleet en ook nog de transfers. Moet toch niet zo heeel moeilijk zijn om dit allemaal gewoon voor de release ruim in orde te hebben? Ben wel redelijk tevreden met deze editie, als die framerate en die keepers ook niet snel verholpen worden is het maar weer richting de concurrent.