Hoe werkt dat nu straks met online? Kan ik dan ergens zien of 1 van mijn vriendjes - jullie, leden van de crew - aan het spelen is en dan joinen ofzo? Of moet ik jullie allemaal toevoegen als XBL vrind?
Hij maakt toch gewoon een tweede game wereld aan als de eerste vol is? Dat mag ik hopen voor de xbox gebruikers anders zit er (vooral in de komende weken) dik 50 man te wachten tot ze kunnen joinen.
PS3: Gdzr - GdzrNL - Gdzr91 Nelioka - Nelioka - Nelioka Remcom00 - Remcom00 - Remmelnator WizzNL - WizzNL - WizzNL PowerLines - MrMajorLazer - TheAmazingWookie Cyndris - CyndrisNL - CyndrisNL Darkzell - JThijssen - JThijssen Nol - Nol_NL - Nol_NL Luca - Cleutjens - Cleutjens allstyles - allstyles - allstyles
Even een vraagje. Ik hoor mensen op mij heen zeggen dat de online modus van GTA5 cross platform wordt. Maar dat is toch niet zo? Heel vet als het wel is!!
Ik ben bezig met een webapp waar je alleen je gamertag hoeft toe te voegen waarna je in een lijst komt samen met je laatste 5 gespeelde games. Hierna kun je zoeken op een game (GTA V bijvoorbeeld) waarna je een lijst krijgt met iedereen die de game ook speelt en waarbij je heel makkelijk de personen toe kunt voegen tot je friendslist. Hoop maandag met een werkbare (test) versie te komen! Deze lijst is altijd op to date omdat het steeds je laatste 5 gespeelde games laat zien.. Zie http://www.sloeser.nl/projecten/xbw/overview5.html voor een tijdelijk overzicht..