als ik een USB stick koop van 16 GIG. Vervolgens in mijn xbox 360 plug heb ik dan meer ruimte of werkt dit niet? En moet ik een orginele van microsoft kopen een harde schijf?
Op advies even verplaatst naar het 360 gedeelte. Als de One er is dan kan er daar een nieuwe thread worden gestart of kopieer ik deze wel daarnaartoe.
Dit hoeft niks specials te zijn. Ik heb een externe schijf ingeplugd en laten formateren door de xbox. Daarna kun je er op opslaan
Ik ga deze FIFA pas halen als ik klaar ben met GTA V denk ik, of ik moet een leuke aanbieding tegenkomen. De eerste FIFA in jaren die ik niet gelijk bij de release heb.
Ja man.. Hopelijk geen flitsers tegen gekomen.. Haha.. Was net op tijd.. Had de game vast en toen kwamen er meerdere kapers.. Haha Hij was voor ps3, mijn xbox versie komt eraan van ea.
Ik wil morgen dus de EST halen met 2100 MS Points. Alleen zie ik overal op zulke sites staan: 2100 MS wordt €25.20. Is het puntensysteem veranderd naar een daadwerkelijk 'valutasysteem'?
Wellicht een rare vraag, maar ik kon het zo snel nergens vinden: mijn Season Ticket van FIFA 13 loopt nog, kan ik daarmee FIFA 14 ook vroegtijdig downloaden?
Ja, je kan hem spelen totdat jou Early Season Ticket afloopt. Loopt hij tot zondag, dan je tot zondag spelen. Zelfde geld voor de andere dagen dus.