[XOne] Rayman Legends

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 apr 2012.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    oke...oke... Modder!!! _O_

:+

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Uitgespeeld met iets van 100.000 lums en 310 blauwe dingetjes :) Nu alles perfect halen natuurlijk, de invaded levels spelen en de origin levels 8)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    What the Duck.

edit: De menu's zijn overigens kut. :p Ik heb liever een world map zoals in Origins. Dat heen en weer rennen tussen al die portretten is irritant als je iets snel wilt doen. :+

Ik was eerst bang dat er vrijwel geen Barbara skins zouden zijn. Lucky me, daar zijn juist de meeste van. :D Barbara > iedereen.

En Origins > Legends.

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mensen interesse om elkaar toe te voegen in verband met de dagelijkse challenges?

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond de muzieknummers trouwens wel enorm tegenvallen :mad: Die Mariachi song en die uit de eerste wereld waren nog wel tof maar had er veel meer van verwacht. Sowieso kan niks de chase levels uit Origins overtreffen (tricky Treasures ftw). Dat muziekje _O_

[yt]DRlja2tfUxI[/yt]

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bij de eerste levels vond ik er 1 à 2 echt leuk, 1tje was een achtervolging. Muziek blijft gewoon geweldig, in beide games.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat muziekje kon ik op een gegeven moment niet meer horen na 348934392480 keer af te zijn gegaan door een glitch oid in dat piraten level. Mijn god zeg. :+

Muziek is in Legends ook nog wel goed, maar, hm,.... wat meer 'standaard'. Origins was unieker, speelser.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    20 000 lums under- wat haat ik zwemmen in dit spel.

Zit nu bij een van de laatste missies waar ik achtervolgd word door een draak. Al 20 x opnieuw geprobeerd. :'-(8)

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dit level lukt me dus al niet, ben nooit een pro geweest in die jumps met (X).

10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Heel toevallig heb ik dit level vandaag ook gedaan. In totaal 8x overnieuw gedaan.
    Bedoel je de weg naar de boss of de boss zelf?
    Wel lastig idd, zo veel mogelijk om hem heen blijven springen in ieder geval. Niet te lang stilstaan. Maar daar was je waarschijnlijk ook al zelf achter gekomen denk ik :)

Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Tot 1:09 lukte het me, toen ben ik gestopt want ik had het al te vaak geprobeerd en dan weet ik dat het me toch niet meer lukt. De boss zelf heb ik nog niet gehaald.

Echt een pittig spel dit. 8)

12. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen mogen mij wel toevoegen hiervoor
    GT: Reflex Vato

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zit nu vast bij 5:01, zo close.

Jammer dat ik niet mid-game kan saven want ik weet dat het weer uren duurt voordat ik zo ver zit. :'-(

Edit: Level uitgespeeld en blijkbaar ook het spel?

Dit was zo ongelooflijk moeilijk. Niet normaal... Echt een spel waar ik mijn controller op stuk zou kunnen gooien.:x

Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  14. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Het ziet er wel super vet uit zeg :)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ik krijg hem morgen binnen.
    ZIN IN
    Rayman Origins was legendarisch

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Vandaag de game in de gleuf van m'n Xbox geschoven en man, het voelt net alsof ik mijn penis in de heetste chick ooit heb geschoven. Wat is de game weer legendarisch. Doet wat dat betreft zn naam 100% eer aan. Fantastische OST weer ook, het eerste onderwater level riep echt weer fantastische herinneringen op van Origins. Je ziet wel overal dat ie voor de Wii U gemaakt is, maar dat kan mijn pret absoluut niet drukken. Toevallig ook nog Fii in de spontaniteit een enthousiast Xbox Live berichtje gestuurd, helaas tot dusver nog geen reactie. :'-(

Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Aan wat dan?

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.950
    Die vliegende kikker die je overal mee helpt door op B te bashen, draaischijvenn tilten, door die kaartjes die je kan krassen, etc.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Daar dacht ik ook al aan maar die kom je (vind ik) amper tegen, 1/2 (?) levels per wereld.

Hoe word het spel dan gespeeld op de WII, moet je soms (zoals MS kinect heeft) met dat ding in de richting slaan van het scherm?

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel op de Wii U vaak met 2 players, de kikker bestuur je dan op de touchscreen. Als je alleen speelt ben je in die levels de kikker en rayman een bot.

Deel Deze Pagina