Op het hoogste punt van Mount Chili zit een ''all seeing eye'' met de tekst ''Come back when your story is done.'' zal vast wel iets zijn als je hem uitgespeeld heb ofzo.
Op sommige plaatsen staan aanwijzingen. En op het kerkhof staan op veel grafstenen Rest In Pieces of datum met een leuk onderschriftje
Bij de dam vond ik al eens een raar onderdeel, geen idee wat dat was, zou dat een van die spaceship onderdelen kunnen zijn?
Ik heb er zelf twee gevonden in totaal, maar hoe zit het verder ermee? Moet je die gewoon puur per toeval vinden of zijn er clues en ook echt wat meer info over die moord?
Dafuq, die laatste Ik hoop ook echt dat een paar van deze easter eggs ook wat op kunnen leveren, dat die Murial op Mt Chilliad dus echt een soort puzzel is die je op moet lossen en dat je er daarna een ufo of alien skin mee vrijspeelt ofzo
Volgens mij los je het mysterie van een moord op. Ik dacht dat het de moord van een vrouw genaamd "..., Johnson" was. Misschien een moeder van CJ? Ik heb er nu 8/50
[yt]pYAIiEmVqHE[/yt] Oh god, scooter brooooooooothers. Voor wie niet weet wat het is, zie hier. Leuk om te zien dat Rockstar dat heeft meegenomen.
Eentje zelf gespot, heb er nog niets over gezien op het net. Het leuke was dat die drie mensen daar echt aan het overleggen waren wat ze gingen doen als ze er een zagen.