Prima opgelost dit door Sony. En ja, nu er ongetwijfeld al een flink aantal consoles van de loopband zijn komen rollen is het logisch dat dit na de launch gepatched wordt.
Ja, ze wilden het dus eerst niet (of wisten het niet :-/). Maar toch besloten om te luisteren naar de negativiteit omtrent het opnemen van gameplay dus.
Ik snap uberhaupt niet wat er zo interessant is mbt het capturen. Waarom is het capturen van gameplay ineens zoń hot feature?
Het was voor mij ook niet een interessant topic omdat ik het nooit gedaan heb en ook niet van plan ben, maar ik denk dat de aandacht hiervoor voortvloeit uit het feit dat het juist vooral diegenen (de journalisten/youtubers) raakt waar veel gamers zich toe wenden voor informatie. Eigenlijk een vrij kleine groep mensen (ik zeg niet dat alleen zij capturen, wel dat ze de reden zijn van alle heisa) die voor hun gevoel flink benadeeld wordt en zich geroepen voelt om daar kritiek over te uiten. En dat is verder ook volledig logisch, maar het geeft wel een beetje een vertekend beeld.
First world problems ;-) Het kan mij werkelijk waar geen ene morgen schelen dit. Sony heeft alles goed voor elkaar met de ps4 en als dit nou datgene is waar ze dan over kunnen zeiken? So be it.... It doesn't effect me.
Mee eens dat het een vrij kleine groep is, maar je moet niet vergeten dat er tientallen YouTube kanalen zijn die individueel zomaar een miljoen subscribers hebben. Sommige zelfs enkele miljoenen. Deze miljoenen mensen worden daar ook door getroffen ook al doen zij niet zelf games capturen.
ik vraag me iets af GTA 5 op de PS3 ziet er al next gen uit(Behalve de AA) De PS4 is misschien 5 keer zo sterk als de ps3. Dan moeten de PS4 spellen er toch super realistisch uit zien? (of bekijk ik dit nou te kortzichtig)
Nou niet kortzichtig, maar wel te makkelijk. De Xbox en PS2 games zagen er op het eind ook bijna net zo goed uit als sommige 360 en PS3 launch games. Dus geef het tijd en je gaat op een gegeven moment enorme verschillen zien tussen current en next gen. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
de xbox 360 werd op gegeven moment mooier en mooier idd, Maar betekent toch niet dat next gens dat ook doen? Misschien halen ze vanaf het begin er alles al uit wat erin zit.
Dat is idd te kort door de bocht. Je hebt te maken met de wet van verminderde meeropbrengst. Dit plaatje laat het goed zien.
Ik neem aan dat ik straks in 2014 ps3 games kan spelen op de xbox one dmv een ps4 die via gaikai de ps3 game streamt naar de vita tv die staat aangesloten op de xbox one (consoleception) welke weer staat aangesloten op mijn receiver en dan pas de tv ingaat http://uk.gamespot.com/tgs/playstation-4-will-work-with-xbox-ones-hdmi-pass-through-port-6414735/
Mij ging het nu even meer om de bewering dat de DS4 en Xbox controller dicht bij elkaar liggen, maar het zijn nog steeds gewoon twee hele andere controllers. Als je de DS3 heel erg kut vond, zou ik geen wonder verwachten waardoor de DS4 opeens even fijn is als de Xbox controller. Beiden hebben gewoon een hele andere ergonomie (o.a. door de positie van de sticks). Is inderdaad gewenning, maar dat was met de DS3 ook. Zelf zou ik het daar dus ook niet helemaal op laten afhangen...
De plaatsing van de sticks maakt me niet zoveel uit, het gaat meer om de triggers, en de sticks of die wel lekker aanvoelen of niet. Dat vond ik namelijk een groot minpunt van de DS3.
Ja en het zijn veel te lange maanden. Mij boeien de controllers niet zo. Denk dat ik daarvoor te weinig speel. Het zal sowieso even wennen worden een andere controler