Even herhaalde vraag, want ik snap het nog niet 100%. Waar kan ik zien hoe lang mijn Early Season Ticket nog loopt?
Daar ben ik ook nog niet achter, toevallig merkte ik het op omdat ik vanmorgen een gratis FUT pakketje kreeg vanwege m'n Season Ticket.
Download de game 'EA Sport' op je 360/PS3. Is maar 40mb. Kan je in die game kijken hoeveel je nog hebt.
Haha, toevallig net de app gedownload en zie het inderdaad. In mijn geval nog 22 dagen. Overigens kun je de app ook hier vinden om direct naar je Xbox 360 te downloaden.
Ik heb hem bij gamemenia gepreorderd zonder Season ticket maar ik zou nu wel graag early access willen hebben kan ik deze nog ergens aanschaffen op live misschien nog of werkt het niet zo?
Je moet gewoon een abonnement kopen bij de app ea sport. Daar kan je dan voor een jaar een abonnement kopen.
Ik heb nog één dag, kan ik dan spelen vanavond? Ik kan nergens het exacte aantal uur vinden... Heb vorig jaar de early access gelijk toen hij uitkwam geactiveerd. Weet alleen niet meer welke datum dat was.
Een avondje nog denk ik Santino. Echt wel slimme marketing van EA zo kan je ieder jaar een nieuw jaarabonnement kopen en theoretisch gezien maak je er maar 7 dagen gebruik van.
Dit zijn prijzen door ea beschikbaar gesteld. Ik denk dat deze discs een bepaald nummer hebben waardoor microsoft kan zien dat dit akkoord is